Joukkue on valmisteltu erinomaisesti. Käy vaikka happea ottamassa sinäkin.
Rouhija Luottopelaaja Viestejä 6 836 13 Lokakuu 2023 #61 Neljätoista sanoi: Joukkue on valmisteltu erinomaisesti. Laajenna klikkaamalla Käy vaikka happea ottamassa sinäkin.
Neljätoista sanoi: Joukkue on valmisteltu erinomaisesti. Laajenna klikkaamalla Käy vaikka happea ottamassa sinäkin.
Raipen Lätty Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 2 482 13 Lokakuu 2023 #62 Hyi helvetti mikä telian mainos!
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 821 13 Lokakuu 2023 #63 Voiko Pata jaksaa tätä tahtia kolmeen erää? Enpä usko..
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 479 13 Lokakuu 2023 #64 Ilves97 sanoi: Voi olla myös tarkoituksellista ottaa vaan se rynnistys vastaan. Laajenna klikkaamalla Ja todennäköisesti onkin. Mutta miksei Poriin koskaan mennä itse antamaan ensimmäistä iskua?
Ilves97 sanoi: Voi olla myös tarkoituksellista ottaa vaan se rynnistys vastaan. Laajenna klikkaamalla Ja todennäköisesti onkin. Mutta miksei Poriin koskaan mennä itse antamaan ensimmäistä iskua?
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 534 13 Lokakuu 2023 #65 HIFK ja KooKoo saivat aika hyvin pimennettyä tämän Ässien ykkösen, mutta nyt tuntuu taas, että etenkin Hämeenaho on koko ajan vaarallinen.
HIFK ja KooKoo saivat aika hyvin pimennettyä tämän Ässien ykkösen, mutta nyt tuntuu taas, että etenkin Hämeenaho on koko ajan vaarallinen.
Neljätoista Luottopelaaja Viestejä 1 434 13 Lokakuu 2023 #66 Rouhija sanoi: Käy vaikka happea ottamassa sinäkin. Laajenna klikkaamalla Mikäs sinua närästää? Posin kautta
Rouhija sanoi: Käy vaikka happea ottamassa sinäkin. Laajenna klikkaamalla Mikäs sinua närästää? Posin kautta
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 13 Lokakuu 2023 #67 Kodytek88 sanoi: HIFK ja KooKoo saivat aika hyvin pimennettyä tämän Ässien ykkösen, mutta nyt tuntuu taas, että etenkin Hämeenaho on koko ajan vaarallinen. Laajenna klikkaamalla Tosin kaikki tilanteet myös pelataan puoli väkisin sille.
Kodytek88 sanoi: HIFK ja KooKoo saivat aika hyvin pimennettyä tämän Ässien ykkösen, mutta nyt tuntuu taas, että etenkin Hämeenaho on koko ajan vaarallinen. Laajenna klikkaamalla Tosin kaikki tilanteet myös pelataan puoli väkisin sille.
Ilves97 Luottopelaaja Viestejä 7 187 13 Lokakuu 2023 #68 PUMPPU sanoi: Ja todennäköisesti onkin. Mutta miksei Poriin koskaan mennä itse antamaan ensimmäistä iskua? Laajenna klikkaamalla Varmaan koska tuossa ”pubijengi”-rymistelyssä todennäköisesti hävitään.
PUMPPU sanoi: Ja todennäköisesti onkin. Mutta miksei Poriin koskaan mennä itse antamaan ensimmäistä iskua? Laajenna klikkaamalla Varmaan koska tuossa ”pubijengi”-rymistelyssä todennäköisesti hävitään.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 534 13 Lokakuu 2023 #70 reiska sanoi: Tosin kaikki tilanteet myös pelataan puoli väkisin sille. Laajenna klikkaamalla Järvinen on siitä hölmö pelaaja, että ei yritä vahingossakaan itse.
reiska sanoi: Tosin kaikki tilanteet myös pelataan puoli väkisin sille. Laajenna klikkaamalla Järvinen on siitä hölmö pelaaja, että ei yritä vahingossakaan itse.
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 754 13 Lokakuu 2023 #77 Pelkkää pitkää päätyyn, ihan purjeessa on Ässät! Nyymanni!