Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ässät - Ilves 28.1.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Jaska72

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Niin, tässä haettiin sitä, että joukkue pelaa eri maalivahdin edessä eri tavoin. Jos luotto on heikompi on se heti varovaisempaa peliä. Jos asiat mihin enemmistössä pelejä voi luottaa ei tapahdu, kärsii peli kokonaisuutena
Jes, ymmärsin toki tuon. Tänään on vain aika paljon muitakin tekijöitä, jotka vaikuttavat suoritukseen kuten eilen paikallinen, aika paljon poissaoloja jne. On mun mielestä vaan laiska selitys laittaa maalivahtivalinnan piikkiin.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Tosta yleisöstä ei saatu kaikkea irti tässä pelissä. Ainahan se latistaa kun tappiolla mennään.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Ja jos katsotaan oikeata sarjataulukkoa ja odottamien sijaan oikeita pisteitä, niin Ässät on kyllä ollut pirteä viime aikoina.


Juu siis Ässät nimenomaan ylisuorittanut saaminsa pisteisiin nähden. Se ei ole niin vahva kuin safjataulukko ja viime pelit osoittaa. Itse asiassa tämä peli on taas esimerkki tästä.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 319
En nyt ihan allekirjoita näitä puheita ettei valmistautuminen ole onnistunut yms. Ilveksellähän on ollut tunnetta ja peli pääosin hallinnassa. Miinuksena sitten tuo maalinteko ja se onkin iso miinus.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 911
Hyökkäyspäässä ollaan ihan lapasia. Ensimmäinen oikea maalipaikka 35 min kohdalla. Saa nähdä riittääkö bensa 3. erässä.
Ässät on ollut hyvä ja johtaa ihan ansaitusti (ollut parempi paikallaolijoista).
Edit: pakko kuitenkin uskoa voittoon.
No kyllähän jo se Baun Rädylle ihan alussa järjestämä tilanne nyt ainakin oikea maalipaikka oli.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
Telkkarin välityksellä ainakin loisto tunnelma...

No en minä sitä sanokkaan, vaan että olisi menoa vielä enemmän tasoituksen tullessa tai johdossa. Näinhän siinä aina käy. Enemmän porukkaa liittyy huutoon, kun toiveet nousee
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
649
Jes, ymmärsin toki tuon. Tänään on vain aika paljon muitakin tekijöitä, jotka vaikuttavat suoritukseen kuten eilen paikallinen, aika paljon poissaoloja jne. On mun mielestä vaan laiska selitys laittaa maalivahtivalinnan piikkiin.

Montako maalia Ilves on tehnyt viimeisessä 8 erässä Malekin ollessa maalilla?
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Ilveksen peliä leimaa kyllä pahasti tuo jos ei avausmaalia saada tehtyä. Maalit ohjaa liikaa ajatusta ja peliä.

Oikein ei joukkueesta löydy sellaista pelaajaa kuka nousisi esiin näissä vaikeissa ja nihkeissä peleissä. Mennään tasaharmaassa massassa kaikki.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 353
Rubin liimaa kaiken, kuin Langhamer konsanaan!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös