Gazda osaa kyllä turhauttaa mua.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 921 lauantai klo 18:18 #301 Gazda osaa kyllä turhauttaa mua.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 4 103 lauantai klo 18:18 #303 Ratinen ja kiekosta ohi... Miksi olen kuullu tämän ennenkin
KAIZΞN Vakiokokoonpanossa Viestejä 570 lauantai klo 18:19 #305 Joku sahannut pätkän Ratisen mailasta?
B Luottopelaaja Viestejä 7 824 lauantai klo 18:19 #306 Aikamoista siirtelyä, ja Ratinen laukojana yyveellä. Kaikkee sitä.
Gmoo Luottopelaaja Viestejä 2 929 lauantai klo 18:19 #307 Onks toi Ratinen harjoitellut ikinä laukausta suoraan syötöstä?
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 4 082 lauantai klo 18:19 #308 Ratinen ja pölyt x2 tänään. Huvittaa hieman, että 26v pelaaja ei saa tuolle tehtyä mitään.
Rouhija Luottopelaaja Viestejä 6 879 lauantai klo 18:19 #309 Kauheen yllättävää joillekin, että joka peli ei voi olla hyvä. Jansson katteles Ratiselle pidempi maila.
Kauheen yllättävää joillekin, että joka peli ei voi olla hyvä. Jansson katteles Ratiselle pidempi maila.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 14 770 lauantai klo 18:20 #310 KAIZΞN sanoi: Joku sahannut pätkän Ratisen mailasta? Laajenna klikkaamalla VärienTunnustaja sanoi: Ratinen ja kiekosta ohi... Miksi olen kuullu tämän ennenkin Laajenna klikkaamalla Nuhapumppu sanoi: Ratinen ja pölyt kiekosta Laajenna klikkaamalla Ehkä ensi kaudella myös Ratisen maila on laitettu uuteen uskoon, kuten Männyllä.
KAIZΞN sanoi: Joku sahannut pätkän Ratisen mailasta? Laajenna klikkaamalla VärienTunnustaja sanoi: Ratinen ja kiekosta ohi... Miksi olen kuullu tämän ennenkin Laajenna klikkaamalla Nuhapumppu sanoi: Ratinen ja pölyt kiekosta Laajenna klikkaamalla Ehkä ensi kaudella myös Ratisen maila on laitettu uuteen uskoon, kuten Männyllä.
Toppapöksy666 Luottopelaaja Viestejä 4 936 lauantai klo 18:20 #312 Tiesittekö, että Otso Ylitalo on älykäs pelaaja.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 6 069 lauantai klo 18:20 #313 Rouhija sanoi: Kauheen yllättävää joillekin, että joka peli ei voi olla hyvä. Jansson katteles Ratiselle pidempi maila. Laajenna klikkaamalla Etkö ole vielä oppinut, että jokaisen pelin pitää olla lähelle täydellinen, eikä yhtäkään virhettä sallita.
Rouhija sanoi: Kauheen yllättävää joillekin, että joka peli ei voi olla hyvä. Jansson katteles Ratiselle pidempi maila. Laajenna klikkaamalla Etkö ole vielä oppinut, että jokaisen pelin pitää olla lähelle täydellinen, eikä yhtäkään virhettä sallita.
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 1 943 lauantai klo 18:21 #314 Minkä takia ässät saa jatkuvasti sikailla myös vihellysten jälkeen, selkeitä jäähyjä jää viheltämättä
Minkä takia ässät saa jatkuvasti sikailla myös vihellysten jälkeen, selkeitä jäähyjä jää viheltämättä
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 921 lauantai klo 18:22 #319 Ja tänään sitten nuo estämiset otetaan pois.