Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ässät - Ilves 4.1.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

Matoash

Luottopelaaja
Olipas vituttava ottelu.

Malekin virheiden takia ässät sai kolme pistettä

Viimeistely oli myös turhattavan huonoa tänään

ilves90

Rivipelaaja
kyllä anto malek tiukan pelin voiton tänään vissii ässien juhlapelien kunniaksi ylimielinen mailapeli kostautu

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Malekin sekoilut pois tulostaululta niin kappas Ilves olis voittanut, mutta joidenkin mielestä ihan mitättömiä juttuja. Sitten sanotaan että noita sattuu.

Mun täytyy ihan rehellisesti sanoa, että en ole koskaan nähnyt matsia jossa kassari sooloilee jumalauta kaksi pussia vihulaiselle tuolla tavalla.

Ilves97

Luottopelaaja
Malekin sekoilut pois tulostaululta niin kappas Ilves olis voittanut, mutta joidenkin mielestä ihan mitättömiä juttuja. Sitten sanotaan että noita sattuu.

Mun täytyy ihan rehellisesti sanoa, että en ole koskaan nähnyt matsia jossa kassari sooloilee jumalauta kaksi pussia vihulaiselle tuolla tavalla.
Isoja virheitä kyllä, mutta ei sitä voi myöskään suoraan sillä tavalla laskea, että Ilves olisi pelin 1-0 voittanut, kun peli ei todennäköisesti olisi edennyt samanlailla.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Isoja virheitä kyllä, mutta ei sitä voi myöskään suoraan sillä tavalla laskea, että Ilves olisi pelin 1-0 voittanut, kun peli ei todennäköisesti olisi edennyt samanlailla.
Tätä odottelinkin.

Soho

Tähtipelaaja
Malek järkyttävä? Kyllä se helvetin hyvin pelas pl. yks iso virhe ja yks todella epäonnekas tilanne. Ton kiekon sais Liigassa kii vaan toi kundi, Anttila ei hyppäis noi korkeelle nimittäi.
Ihan hemmetin heikkoa tekemistä molemmissa maaleissa. Yhden kerran voi mennä yhdessä pelissä huonon tuurin piikkiin, mutta että kahdesti.

Ei ruveta selittelemään. Onneksi Malek oppii tästä. Harmittaa vaan, kun tänään olisi tarvinnut olla hereillä nämä hetket.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Malekilla ei ollut epäonnea, vaan voitolla leikkimistä ja se maksoi tänään 3 pistettä. Erittäin epäjoukkuemainen tekeminen!
Ensimmäinen tilanne menee kyllä Malekin piikkiin enemmän.
Toki toinenkin täysin, mutta oli siinä tokassa huonoa tuuriakin. Kukaan muu pelaaja ottelussa ei olisi tuohon kiekkoon ylittänyt, kuin Vanhatalo.

mun mielestä sun ja mun mielipiteet ei kumoa toisiaan.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Malek järkyttävä? Kyllä se helvetin hyvin pelas pl. yks iso virhe ja yks todella epäonnekas tilanne. Ton kiekon sais Liigassa kii vaan toi kundi, Anttila ei hyppäis noi korkeelle nimittäi.
No totuuden nimissä tänään kyllä huono peli. Ei tollasia vaan saisi päästää. Aivan sama vaikka siellä hyviäkin torjuntoja oli. Tänään hävittiin peli noihin virheisiin.

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Status
Viestiketju on suljettu.