Meklari
Tähtipelaaja
Toista pakkia siellä ei ainakaan ollut puolustamassa.Enberg siellä ukkonsa unohti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toista pakkia siellä ei ainakaan ollut puolustamassa.Enberg siellä ukkonsa unohti
Moneskohan tällä kaudella?Oli muuten eka veto ja ensimmäinen maali.
Niijuu, ei sit hyökkääjän tarviikaa puolustaaToista pakkia siellä ei ainakaan ollut puolustamassa.
En tiedä, mutta tuo annettakoon anteeksi. Kerran oli läpiajo kun oma kaveri hukkas puolustettavan kaverin täysin.Moneskohan tällä kaudella?
Joo en molarin piikkiin pistä, yleisesti mietinEn tiedä, mutta tuo annettakoon anteeksi. Kerran oli läpiajo kun oma kaveri hukkas puolustettavan kaverin täysin.
Siis, sanoisin lonkalta että varmaan 10-15 peliä?Joo en molarin piikkiin pistä, yleisesti mietin
Alkoi muuten about heti tuosta ekasta maalista.Ilves ei pääse ollenkaan kiekollisiin kiinni. Ässät kiekottelee helposti myöhässä tulevan paineen alta pois ja Ilves juoksee perässä
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tässä pelitavassa, jossa puolustaja painaa syvään, siirtyy hyökkääjä alemmas. Enberg oli tuossa puolustamassa eikä pitänyt omaa äijäänsä ollenkaan ja jopa säikähti kun kaveri paino ohi, eli ihan Engbergin piikkiin menee.Toista pakkia siellä ei ainakaan ollut puolustamassa.
Oikeassa olet, toki joku alempaa tuleva pelaajakin olisi voinut ääntä käyttää tuossa. Tai mistä minä tiedän käyttikö vai ei, mutta näytti sille ettei.Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tässä pelitavassa, jossa puolustaja painaa syvään, siirtyy hyökkääjä alemmas. Enberg oli tuossa puolustamassa eikä pitänyt omaa äijäänsä ollenkaan ja jopa säikähti kun kaveri paino ohi, eli ihan Engbergin piikkiin menee.
Voi olla juurikin näin. Joka tapauksessa vajaus sinne syntyi minkä Ässät käytti armottomasti hyväkseen.Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tässä pelitavassa, jossa puolustaja painaa syvään, siirtyy hyökkääjä alemmas. Enberg oli tuossa puolustamassa eikä pitänyt omaa äijäänsä ollenkaan ja jopa säikähti kun kaveri paino ohi, eli ihan Engbergin piikkiin menee.
Soini tossa kuutamolla oli. Viiva ei ollut kiinni ja reagoi aivan liian myöhään pintsaten sisään. Hukkasi kiekon vielä.Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tässä pelitavassa, jossa puolustaja painaa syvään, siirtyy hyökkääjä alemmas. Enberg oli tuossa puolustamassa eikä pitänyt omaa äijäänsä ollenkaan ja jopa säikähti kun kaveri paino ohi, eli ihan Engbergin piikkiin menee.