Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ässät - Ilves 8.1 klo 15.30

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilves97

Luottopelaaja
Miksei Johansson toimittanut kiekkoa maalille kun kolme sekuntia jäljellä vaan pelasi Virtaselle kulmaan?

Soho

Tähtipelaaja
No päästiin sentään pelin päälle. Sekin on posia lauantaihin. Eemeli Suomelle posia siitä, että hänen olemuksessaan vitutus näkyy. Painoi jokaisen vaihdon ihan loppuun asti ja meni suoraviivaisesti maalille tappelemaan.

Tuosta Kapusta mä pidän.

Pääläri

Rivipelaaja
Vittu järjetöntä ettei osata vetää maalille. Oikeesti voi luoja. Huutakaa koko porukka laidalta että vedä niin eiköhän se vedä.

Pas

Vakiokokoonpanossa
Kolmas erä aloitetaan yv:llä. Siitä nyt sitten kiekko reppuun ja on mahdollista saada kunnollinen loppu tällekin pelille. Jos vain noustaan kolmannessa rinnalle ja ohi, niin lupaan sihauttaa auki yhden alkoholittoman oluen, ja vieläpä juoda sen!

Soho

Tähtipelaaja
Kolmas erä aloitetaan yv:llä. Siitä nyt sitten kiekko reppuun ja on mahdollista saada kunnollinen loppu tällekin pelille. Jos vain noustaan kolmannessa rinnalle ja ohi, niin lupaan sihauttaa auki yhden alkoholittoman oluen, ja vieläpä juoda sen!

Edelleen on kaikki mahdollisuudet kääntää tämä peli.

Pettymys

Vakiokokoonpanossa
Toivottavasti siellä ei aleta harrastamaan mitään ketjurulettia tämän pelin perusteella. Ikos Joona saa mun puolesta pelata muualla. Ei käyttöä.

Pas

Vakiokokoonpanossa
Edelleen on kaikki mahdollisuudet kääntää tämä peli.

Tottakai kääntäminen on mahdollista. Nyt siihen on jopa loistava mahdollisuus hyvällä kolmannen erän alun yv:llä. Jos tuohon paikkaan lyödään maali, niin luultavasti se aiheuttaa Ässissä pientä pelon sekaista tunnetta ja jos taasen tuo sössitään, niin aletaan kohta itse puristaa mailaa...

jurgen

Tähtipelaaja
Mahdollisuudet on, mutta asenteen pitää muuttua toden teolla!

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vaarallista

toskala

Luottopelaaja
semmoinen yv. ei vedon vetoa.

jurgen

Tähtipelaaja
Täyttä kuraa!

jurgen

Tähtipelaaja
Halutonta surffailua, aivan kamalaa!

Ipa72

Luottopelaaja
Kukaan ei ole pelissä hereillä tai tarpeeksi terävänä.

Status
Viestiketju on suljettu.