Täällä puhuttiin naapurin jalkoihi jäämisestä jossai? Noh siellä maalin perässä vaikka olivat 3-0 tappiolla
Johtuu siitä, ettei se viime keväänä toiminut. Uusi kausi ja sama jatkuu. Jotain tarttis tehräNo sitä vähän minäkin. Jos palstalla asetetaan tavotteeksi että yvn pitää olla kunnossa pleijareissa niin en ymmärrä miksi täälä on jaeltu Merikivelle kenkää Tampere Cupista lähtien.
Viime pudotuspeleistä jos ollaan aivan tarkkoja.No sitä vähän minäkin. Jos palstalla asetetaan tavotteeksi että yvn pitää olla kunnossa pleijareissa niin en ymmärrä miksi täälä on jaeltu Merikivelle kenkää Tampere Cupista lähtien.
Traumat keväältä elävät vielä monillaNo sitä vähän minäkin. Jos palstalla asetetaan tavotteeksi että yvn pitää olla kunnossa pleijareissa niin en ymmärrä miksi täälä on jaeltu Merikivelle kenkää Tampere Cupista lähtien.
Viimeiset 4 kautta erinomainen runkosarjajoukkue. Sitä ennen ei oltu edes sitä viiteentoista vuoteen. Tää on helvetin korkea vuori, jota kiivetään. Minä uskon.
No "vähän" on aikaa vielä niihin pudotuspeleihin joka täälä on asetettu tavoitteeksi. Jos yv alkaa liigan runkosarjassa toimimaan mallikkaasti niin valitusvirsi muuttuu vain siihen "kuinka se kuitenkin sitten keväällä sakkaa".Johtuu siitä, ettei se viime keväänä toiminut. Uusi kausi ja sama jatkuu. Jotain tarttis tehrä
Tunnustan -ei vain helpota.Traumat keväältä elävät vielä monilla
Omasta puolestani totean, että kritiikki liittyy reagoimattomuuteen ja muutoskyvyttömyyteen. Runkosarja mentiin aika lailla samoilla eväillä, kalpaa vastaan ei keksitty uusia. Nyt näissä peleissä ei keksitä uusia. Kiekon tuonti alueelle tökkii. Molempina kausina on siihen ollu sopivia pelaajia. Nyt on Mänty, Strana, Najman, Eemeli. Pelli, Gazda, varauksin Utunen. Mut sit meillä pelaa Jampan paikalla yvssä Ratinen ja samat ongelmat kuin keväällä.No sitä vähän minäkin. Jos palstalla asetetaan tavotteeksi että yvn pitää olla kunnossa pleijareissa niin en ymmärrä miksi täälä on jaeltu Merikivelle kenkää Tampere Cupista lähtien.
Ei se niin mene että testataan pelin pari jotain yv-taktiikkaa ja mikäli se ei toimi niin heti vaihdetaan. Sillä tavalla ei ainakaan opita mitään. Toistoja tuo vaatii ja jotkut lukitut viisikot. Nythän tuolla on nähty Ratisesta alkaen yv-pyörittäjää.Omasta puolestani totean, että kritiikki liittyy reagoimattomuuteen ja muutoskyvyttömyyteen. Runkosarja mentiin aika lailla samoilla eväillä, kalpaa vastaan ei keksitty uusia. Nyt näissä peleissä ei keksitä uusia. Kiekon tuonti alueelle tökkii. Molempina kausina on siihen ollu sopivia pelaajia. Nyt on Mänty, Strana, Najman, Eemeli. Pelli, Gazda, varauksin Utunen. Mut sit meillä pelaa Jampan paikalla yvssä Ratinen ja samat ongelmat kuin keväällä.
Vaikea uskoa jalostumiseen, kun ei oo keväästä asti mitään tapahtunut.
Sieltä malliaJalkapallo Ilves!!!
Itse olen nimenomaan siitä huolissani että Ratinen on sielä pyöritellyt nyt koko CHL-pätkän sitä ylivoimaa.Nythän tuolla on nähty Ratisesta alkaen yv-pyörittäjää.
Ylivoima on pienin asia ainakin mistä itse olen huolissani.