Pauste9750
Rivipelaaja
Luojan kiitos, että oon luottanut VPNään kuvan suhteen ja selostukseen Ilves+ palveluun...pienellä säädöllä nautittavaa kiekkoviihdettäMelkoiseksi kuraksi menee välillä kuva Viaplayllä.
Kesyä ollut Palvella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luojan kiitos, että oon luottanut VPNään kuvan suhteen ja selostukseen Ilves+ palveluun...pienellä säädöllä nautittavaa kiekkoviihdettäMelkoiseksi kuraksi menee välillä kuva Viaplayllä.
Kesyä ollut Palvella.
No jaa, mun mielestä ton youtube-striiminkin kuvanlaatu on aika höttöä.Luojan kiitos, että oon luottanut VPNään kuvan suhteen ja selostukseen Ilves+ palveluun...pienellä säädöllä nautittavaa kiekkoviihdettä
TV:n puolella kuva oli koko ajan hyvä, eli lähetys sinällään kunnossa.Melkoiseksi kuraksi menee välillä kuva Viaplayllä.
Onneksi on mänty ja kody.Miltä näkijöille näytti Palven peli?
Ekan erän alku oli mulla hyvää eikä toisessakaan ole ollut valittamista. En tiedä mikä oli ison osan ekasta erästä vikana.TV:n puolella kuva oli koko ajan hyvä, eli lähetys sinällään kunnossa.
Kyllä mullakin nytkähti pikkusen siitä syötöstä Ikoselle.Jarkko Parikan kiekollinen preesens on tämän kauden seksikkäin asia tähän asti.