Tulosveikkaus ja otteluseuranta HIFK - Ilves 12.10.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 124
Anteeksi, piti tietenkin sanoa, että järkyttävä otteluruuhka näkyy ja tuomarointi on perseestä. Lisäksi näillä lokakuun peleillä ei ole väliä kunhan finaaleissa ollaan tikissä. Lisätään vielä että CHL :n vika.

No mennään sitten tällä kehittävällä asenteella: KAIKILLE KENKÄÄ. JOKAINEN SYY OLLA VOITTAMATTA JOKAISTA OTTELUA ON TEKOSYY. HÄVIÖÖN ON AINA JOKU SYYLLINEN. ILVES EI KOSKASN HÄVIÄ SIKSI ETTÄ TOINEN ON PAREMPI. KÄVELKÄÄ KOTIIN. EN TULE AREENALLE ENÄÄ IKINÄ.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 448
Ei taida Hoviselle tänään tulla edes hiki.

Nythän tämä on sitä, että yksittäinen pelaaja kuskaa kiekon alueelle, jos pääsee, ja hakee sitten oman ratkaisun. Aika pitkä matka on peliin takaisin tästä.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 339
Neljäs peli viikon sisään sisältäen luokkaretken Ranskaan, on aika jännää joo että fyysisyydessä jäädään tänään.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 146
Kärpät oli eilen(kin) ihan paska mutta foorumilla narratiivi oli, että Ilves oli vain ylivertainen.

Nyt Ilves on ihan paska, mutta syyt tuomareissa ja väsymyksessä.

Itse ainakin olen sitä mieltä, että IFK ollut erittäin hyvä ja osin tehnyt Ilveksestä näin huonon. Näköjään ne ”vanhat papat” jaksaa painaa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 895
Kärpät oli eilen(kin) ihan paska mutta foorumilla narratiivi oli, että Ilves oli vain ylivertainen.

Nyt Ilves on ihan paska, mutta syyt tuomareissa ja väsymyksessä.

Itse ainakin olen sitä mieltä, että IFK ollut erittäin hyvä ja osin tehnyt Ilveksestä näin huonon. Näköjään ne ”vanhat papat” jaksaa painaa.
Joo kieltämättä päässyt yllättämään että vielä liikkuvat noinkin virkeästi.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 868
No mennään sitten tällä kehittävällä asenteella: KAIKILLE KENKÄÄ. JOKAINEN SYY OLLA VOITTAMATTA JOKAISTA OTTELUA ON TEKOSYY. HÄVIÖÖN ON AINA JOKU SYYLLINEN. ILVES EI KOSKASN HÄVIÄ SIKSI ETTÄ TOINEN ON PAREMPI. KÄVELKÄÄ KOTIIN. EN TULE AREENALLE ENÄÄ IKINÄ.
Tai ihan vaan sillä, että joukkue ei ole tasapainoisesti kasattu
 

King Marek

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
158
Aina kun hävitään, niin nämä väsyneimmät tulee selitteleen otteluruuhkilla ja tuomareilla, ihan vitun väsynyttä.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 255
Kärpät oli eilen(kin) ihan paska mutta foorumilla narratiivi oli, että Ilves oli vain ylivertainen.

Nyt Ilves on ihan paska, mutta syyt tuomareissa ja väsymyksessä.

Itse ainakin olen sitä mieltä, että IFK ollut erittäin hyvä ja osin tehnyt Ilveksestä näin huonon. Näköjään ne ”vanhat papat” jaksaa painaa.

Hyvä nosto. Lehterä&kumppanit pelaavat todella kovalla tasolla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös