Pentti Annanen
Luottopelaaja
Juu, tätähän on hoettu jo 40 vuotta.Oon tässä 8-vuotiaalleni hokenut joka pelissä, että hei, runkosarja on pitkä, aina välillä voi hävitä.
Tarttis vissii mantraa samaa tänne.
Juu, tätähän on hoettu jo 40 vuotta.Oon tässä 8-vuotiaalleni hokenut joka pelissä, että hei, runkosarja on pitkä, aina välillä voi hävitä.
Tekeekö Hölö mitään erätauolla vai onko kopissa hyväksytty tappio yhtä hienosti kuin täällä.
Anteeksi, piti tietenkin sanoa, että järkyttävä otteluruuhka näkyy ja tuomarointi on perseestä. Lisäksi näillä lokakuun peleillä ei ole väliä kunhan finaaleissa ollaan tikissä. Lisätään vielä että CHL :n vika.
Meinaatko, että tietyt räksyttäjät olisivat kypsempiä kuin kasivuotiaasi?Oon tässä 8-vuotiaalleni hokenut joka pelissä, että hei, runkosarja on pitkä, aina välillä voi hävitä.
Lähden virheellisesti siitä oletuksesta jatkuvastiMeinaatko, että tietyt räksyttäjät olisivat kypsempiä kuin kasivuotiaasi?
Joo kieltämättä päässyt yllättämään että vielä liikkuvat noinkin virkeästi.Kärpät oli eilen(kin) ihan paska mutta foorumilla narratiivi oli, että Ilves oli vain ylivertainen.
Nyt Ilves on ihan paska, mutta syyt tuomareissa ja väsymyksessä.
Itse ainakin olen sitä mieltä, että IFK ollut erittäin hyvä ja osin tehnyt Ilveksestä näin huonon. Näköjään ne ”vanhat papat” jaksaa painaa.
Tai ihan vaan sillä, että joukkue ei ole tasapainoisesti kasattuNo mennään sitten tällä kehittävällä asenteella: KAIKILLE KENKÄÄ. JOKAINEN SYY OLLA VOITTAMATTA JOKAISTA OTTELUA ON TEKOSYY. HÄVIÖÖN ON AINA JOKU SYYLLINEN. ILVES EI KOSKASN HÄVIÄ SIKSI ETTÄ TOINEN ON PAREMPI. KÄVELKÄÄ KOTIIN. EN TULE AREENALLE ENÄÄ IKINÄ.
Kärpät oli eilen(kin) ihan paska mutta foorumilla narratiivi oli, että Ilves oli vain ylivertainen.
Nyt Ilves on ihan paska, mutta syyt tuomareissa ja väsymyksessä.
Itse ainakin olen sitä mieltä, että IFK ollut erittäin hyvä ja osin tehnyt Ilveksestä näin huonon. Näköjään ne ”vanhat papat” jaksaa painaa.