jäsenJ
Vakiokokoonpanossa
Nyt vois kokeilla ykkösen laatua jakaa vähän muihinkin ketjuihin.Muutetaanko ketjuja vikaan? Mitä veikkaatte? Muuttaisitteko itse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vois kokeilla ykkösen laatua jakaa vähän muihinkin ketjuihin.Muutetaanko ketjuja vikaan? Mitä veikkaatte? Muuttaisitteko itse?
Ei meillä ole fyysisiä pelaajia oikeasti ollenkaan. Se ei korreloi pituuden tai painon kanssa. Esim. Björkqvist ei ole kolmeen kauteen tainnut taklata kertaakaan. Miten se nyt muuttuisi yhtäkkiä jotenkin fyysiseksi.
Tämä on totta, mutta toistaiseksi Ilves on kohdannut pääasiassa bottom- joukkueita ja niissäkin peleissä tehoista on vastannut yksi ketju ja muutama pakki. Kyse ei siis ole hyvästä/ huonosta ottelusta vaan siitä, että joukkue ei ole kovin tasapainoinen. Etkö itse näe minkäänlaista valuvikaa tai ongelmaa joukkueen rakenteessa?Oletko ikinä siis IKINÄ kuullut tälläistä täysin hullua juttua, että hyvälle joukkueelle voi tulla myös huonoja pelejä 60 pelin runkosarjassa?
Ihan joka kaudella niitä tulee ihan jokaiselle joukkueelle. Jopa niille mestareille.
Ollut jo useampi, ja monella pelaajalla niitä jo pirun monta.
Täysin saadaan alkukaudesta nostaa hattua ykkösvitjalle ja yvlle.
Nättisen, borgin, najmanin vitjat ei kanna eikä luo.
Najman kadonnut täysin kuvasta.
Varmaan niitä kevään pelaajia?