Tulosveikkaus ja otteluseuranta HIFK - Ilves 28.10.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

Rystykäyttö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
En kyllä ymmärrä, miten toi peli voi olla noin sekasin. Karvauspelikin on aivan karmeeta. Ajotuksissa ei mitään tolkkua.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
ilves jäähyilee kyllä aivan perkeleesti
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 634
Vittu siellä mailalla pelattii Seppoa kolmen toimesta niinpaljon kuin psytyttiin ja sit tosta sä vihellät.. Taitaa olla Peltolan kohtalo liian lähellä piiparin sydäntä...
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 025
Mä en yhtään ihmettele minkä takia meiltä puuttuu fyysisyys kun joka helvetin tilanteesta vihelletään.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
On toi kyllä aika hirveää selviytymistä
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 786
Hyvä purku vielä loppuun. Huolimatonta.

Nyt kolmanteen sitten kaikki peliin ja hoidetaan tästä voitto. Tekisi pirun hyvää tälle joukkueelle.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 139
Mä en yhtään ihmettele minkä takia meiltä puuttuu fyysisyys kun joka helvetin tilanteesta vihelletään.

Ilveksen erän jäähyt tuli molemmat kyllä ihan muusta kuin fyysisyydestä. Varsinkin tämä Kontiolan jäähy oli niin tyhmä ja turha kuin olla ja voi. Tällaisessa tilanteessa ei saisi nyt antaa vastustajalle tällaisia lahjakortteja.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 460
Mä en yhtään ihmettele minkä takia meiltä puuttuu fyysisyys kun joka helvetin tilanteesta vihelletään.

Fyysisyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että lyödään kahden käden viikateisku käsille. IFK:lle olisi pitänyt viheltää myös kaksi jäähyä erässä, mutta ei se silti poista noiden Ilveksen jäähyjen älyttömyyttä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös