Pakkikaupoille mars.
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 14 688 5 Tammikuu 2023 #503 2 pakkia jo out... loppuu miehet Lauantaille!
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 492 5 Tammikuu 2023 #505 Voi helvetti jos Masinkin putos.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 563 5 Tammikuu 2023 #506 jurgen sanoi: 2 pakkia jo out... loppuu miehet Lauantaille! Laajenna klikkaamalla On siellä Aho vielä kutsuttavissa takaisin. Sekä Salmela, ikävä kyllä.
jurgen sanoi: 2 pakkia jo out... loppuu miehet Lauantaille! Laajenna klikkaamalla On siellä Aho vielä kutsuttavissa takaisin. Sekä Salmela, ikävä kyllä.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 486 5 Tammikuu 2023 #508 Viidellä pakilla vedetään. Onneksi edes Czuczman pystyy pelaamaan. Tulee mielenkiintoinen rosteri lauantaille.
Viidellä pakilla vedetään. Onneksi edes Czuczman pystyy pelaamaan. Tulee mielenkiintoinen rosteri lauantaille.
Rebuild Vakiokokoonpanossa Viestejä 257 5 Tammikuu 2023 #510 itse pidän todella paljon Siimin ulosannista ja jutuista edustan nuorempaa sukupolvea, joten syy voi olla siinä xD
itse pidän todella paljon Siimin ulosannista ja jutuista edustan nuorempaa sukupolvea, joten syy voi olla siinä xD
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 5 Tammikuu 2023 #511 Mansesteri sanoi: Voi helvetti jos Masinkin putos. Laajenna klikkaamalla Tais osua ranteeseen. Näyttää sattuvan ihan saatanasti
Mansesteri sanoi: Voi helvetti jos Masinkin putos. Laajenna klikkaamalla Tais osua ranteeseen. Näyttää sattuvan ihan saatanasti
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 563 5 Tammikuu 2023 #514 Riksamasa sanoi: 3 pakkia tippunut... Laajenna klikkaamalla Kolme? Kirkonmies on kentällä.
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 1 888 5 Tammikuu 2023 #518 Ei vittu hyvältä näyttänyt, masin vieläkin kaksinkerroin ja selvästi tekee kipeää. On suorastaan ihme jos vielä pelaa tänään tai huomenna
Ei vittu hyvältä näyttänyt, masin vieläkin kaksinkerroin ja selvästi tekee kipeää. On suorastaan ihme jos vielä pelaa tänään tai huomenna
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 858 5 Tammikuu 2023 #519 Nyt perkele herätys!! Peliä on vielä 10 pelaamatta.
tuominenjr Vakiokokoonpanossa Viestejä 103 5 Tammikuu 2023 #520 Rebuild sanoi: itse pidän todella paljon Siimin ulosannista ja jutuista edustan nuorempaa sukupolvea, joten syy voi olla siinä xD Laajenna klikkaamalla Itsekin edustan nuorempaa sukupolvea ja kiinnostaa kuin kilo paskaa.
Rebuild sanoi: itse pidän todella paljon Siimin ulosannista ja jutuista edustan nuorempaa sukupolvea, joten syy voi olla siinä xD Laajenna klikkaamalla Itsekin edustan nuorempaa sukupolvea ja kiinnostaa kuin kilo paskaa.