Ylivoimaa!
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 845 5 Tammikuu 2023 #722 Janko sanoi: Tuore vastustaja, väsynyt Ilves, paljon loukkaantumisia tänään ja ennastaan vaikeat poissaolot. Etköhän sä nyt ole vähän liikaa tunteella mukana, ymmärrän kyllä. Laajenna klikkaamalla Ootko kattonu peliä? Ilvekseltä aivan karmea suoritus tänään tuolla kaukalossa.
Janko sanoi: Tuore vastustaja, väsynyt Ilves, paljon loukkaantumisia tänään ja ennastaan vaikeat poissaolot. Etköhän sä nyt ole vähän liikaa tunteella mukana, ymmärrän kyllä. Laajenna klikkaamalla Ootko kattonu peliä? Ilvekseltä aivan karmea suoritus tänään tuolla kaukalossa.
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 409 5 Tammikuu 2023 #723 Melkeen ois ollu häkki jos ei ois Mäntyä rikottu
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 356 5 Tammikuu 2023 #725 Tossa ennen tota Konnan läpiajoo oli keskialueella ihan samanlaista sekoilua kuin eilen jatkoajalla.
keltavihreesydän Vakiokokoonpanossa Viestejä 205 5 Tammikuu 2023 #727 Nyt on pakko laittaa taululle..
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 440 5 Tammikuu 2023 #729 Nyt oli Paajaselta hyvä jäähy. Mäntykivi olisi pistänyt tyhjiin ilman sitä koukkua.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 356 5 Tammikuu 2023 #731 Alivoimamaali kruunais kyllä tän illan.
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 028 5 Tammikuu 2023 #734 RaipenLätty sanoi: Ootko kattonu peliä? Ilvekseltä aivan karmea suoritus tänään tuolla kaukalossa. Laajenna klikkaamalla Olen tietenkin. Heikko esitys mutta syyt sille ovat selvät.
RaipenLätty sanoi: Ootko kattonu peliä? Ilvekseltä aivan karmea suoritus tänään tuolla kaukalossa. Laajenna klikkaamalla Olen tietenkin. Heikko esitys mutta syyt sille ovat selvät.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 845 5 Tammikuu 2023 #737 Janko sanoi: Olen tietenkin. Heikko esitys mutta syyt sille ovat selvät. Laajenna klikkaamalla Eli asenneongelma on ok?
Janko sanoi: Olen tietenkin. Heikko esitys mutta syyt sille ovat selvät. Laajenna klikkaamalla Eli asenneongelma on ok?
B Luottopelaaja Viestejä 7 698 5 Tammikuu 2023 #738 Ei sille Ikoselle ainakaan kannata pelata sitä vetopaikkaa..
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 028 5 Tammikuu 2023 #740 RaipenLätty sanoi: Eli asenneongelma on ok? Laajenna klikkaamalla Huoh. Anna olla, ei sun kanssas pysty keskustelemaan.
RaipenLätty sanoi: Eli asenneongelma on ok? Laajenna klikkaamalla Huoh. Anna olla, ei sun kanssas pysty keskustelemaan.