2-6
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 106 30 Tammikuu 2024 #22 Kyllä selostaja olen sun kanssa tismalleen samaa mieltä. Helvetin kiva nähdä Miro Karjalainen pitkästä aikaa Liigassa. Tuskin on näyttöhaluja ja vaaraa mennä yli Palve telakalle.
Kyllä selostaja olen sun kanssa tismalleen samaa mieltä. Helvetin kiva nähdä Miro Karjalainen pitkästä aikaa Liigassa. Tuskin on näyttöhaluja ja vaaraa mennä yli Palve telakalle.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 30 Tammikuu 2024 #23 IhanJuniori sanoi: Kyllä selostaja olen sun kanssa tismalleen samaa mieltä. Helvetin kiva nähdä Miro Karjalainen pitkästä aikaa Liigassa. Tuskin on näyttöhaluja ja vaaraa mennä yli Palve telakalle. Laajenna klikkaamalla Selostaja Saukkola pitäisi kyllä heittää hyllylle tuosta kommentistaan, prkle.
IhanJuniori sanoi: Kyllä selostaja olen sun kanssa tismalleen samaa mieltä. Helvetin kiva nähdä Miro Karjalainen pitkästä aikaa Liigassa. Tuskin on näyttöhaluja ja vaaraa mennä yli Palve telakalle. Laajenna klikkaamalla Selostaja Saukkola pitäisi kyllä heittää hyllylle tuosta kommentistaan, prkle.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 091 30 Tammikuu 2024 #25 Noh katsotaas sitten vähän jääkiekkoa. Peliä Ilves!
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 809 30 Tammikuu 2024 #28 Paitsiolla ja pitkällä liikenteeseen. Ytimessä ollaan.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 30 Tammikuu 2024 #29 Supi siä sano Muselle "tervetuloa takas"
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 30 Tammikuu 2024 #30 Liiga pitäisi jakaa tässä siirtopäivän aattona ylä ja alasarjaan. Tietyistä joukkueista muodostuu runkosarjan lopulla pisteautomaatteja.
Liiga pitäisi jakaa tässä siirtopäivän aattona ylä ja alasarjaan. Tietyistä joukkueista muodostuu runkosarjan lopulla pisteautomaatteja.
El Reino Tähtipelaaja Viestejä 11 291 30 Tammikuu 2024 #35 RanskanIlves sanoi: Surkeaa kuvanlaatua Katsomossa. Laajenna klikkaamalla Täälläkin pikselöityy
Ikrak Rivipelaaja Viestejä 46 30 Tammikuu 2024 #37 RanskanIlves sanoi: Surkeaa kuvanlaatua Katsomossa. Laajenna klikkaamalla Sama kattoo onhockeystä jossa välillä on ihan hd laatuakin... ja ei tarvii kuunnella saukkolaa.
RanskanIlves sanoi: Surkeaa kuvanlaatua Katsomossa. Laajenna klikkaamalla Sama kattoo onhockeystä jossa välillä on ihan hd laatuakin... ja ei tarvii kuunnella saukkolaa.
B Luottopelaaja Viestejä 7 673 30 Tammikuu 2024 #38 Juu jotain vikaa on lähetyksessä, mutta toistaiseksi on katsottavaa.
KissaKala_ Luottopelaaja Viestejä 3 928 30 Tammikuu 2024 #39 Kertokaa nyt oikeasti, että tuo ei ollut estäminen