Aivan, olimpas minä hölmö. Olisi pitänyt tajuta ettei näitä nyt millään järjellä vihelletä. Tehdään vaan niin joku on tyytyväinen.Alvarezille tuli kiekko sen kahvaamisen jälkeen niin ei ole kiekoton yst terv alex rantala
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan, olimpas minä hölmö. Olisi pitänyt tajuta ettei näitä nyt millään järjellä vihelletä. Tehdään vaan niin joku on tyytyväinen.Alvarezille tuli kiekko sen kahvaamisen jälkeen niin ei ole kiekoton yst terv alex rantala
Jos nyt ei itse ratkaista, niin ihan turha itkeä.
Tämä selvä. Fakta kuitenkin se, että Gunnarssonin kaveriksi tarvitaan joku kokenut torjuja. Malekia ei voi laittaa maalin ensimmäisessäkään playoff-ottelussa.Tänään mennyt 6 Hokkia vastaan joten tuskin hetkeen
No eipä se ole tänään vaikuttanut mitään, viheltää tai ei niin kaikki on sallittua.On muuten pilli visusti taskussa loppumatsin
Jaa niin, että jos pääset ylivoimalle etkä tee, niin turha valittaa siitä, että kaveri tekee maaleja, kun peli on poikki. Ok.
Änärissä kiellettyä kaksipuoleista erkkaria?Stranskyllä erikeepperiä lavassa kun kiekko ei irtoo mitenkään?
Joo, niin olikin. Laitetaan vaikka Meskasen piikkiin se vihellyksen jälkeen tehty maali.Ei tästä paskasta kannata tuomareita syyttää. Heikko peli jonka paska veska kruunaa.