9-1
Hyvönen - Stefan - Kariya Luottopelaaja Viestejä 2 976 perjantai klo 10:25 #22 Toistaiseksi Pikkarainen alistanut sekä Tamperetta että mouhijärveä. Tänään tilastovoitto: 3 - 2 Calle Kalle Mese
Toistaiseksi Pikkarainen alistanut sekä Tamperetta että mouhijärveä. Tänään tilastovoitto: 3 - 2 Calle Kalle Mese
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 6 235 perjantai klo 12:28 #24 Legendapeli juhlallisuuksineen, se on varma 1-4 käkättimeen.
Henry78 Luottopelaaja Viestejä 2 401 perjantai klo 18:17 #27 Ilves-Ässät 4-3 ja. (1-1)(2-1)(0-1) Lööke Mäntykivi Borg Ratinen
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 541 perjantai klo 18:18 #28 Teemapeli niin joku 0-7 tms
Torski Tähtipelaaja Viestejä 12 358 perjantai klo 18:22 #30 Kunhan olisi nopeasti ohitse palkittemiset. Ei jaksaisi puolta tuntia kuunnella.
Battery Luottopelaaja Viestejä 8 330 perjantai klo 18:22 #31 "On se kiva hoitaa nää Ässä-pelit pois alta tältä kaudelta. Se on hyvä." - Mäntykivi ei kauheasti Ässistä tykkää Tiukka 3-2 voitto tänään kuitenkin kaivetaan.
"On se kiva hoitaa nää Ässä-pelit pois alta tältä kaudelta. Se on hyvä." - Mäntykivi ei kauheasti Ässistä tykkää Tiukka 3-2 voitto tänään kuitenkin kaivetaan.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 14 700 perjantai klo 18:23 #32 Tänään olisi hyvä päivä lyödä Meskasen soppari tiskiin pelikatkolla.
Matoash Luottopelaaja Viestejä 5 482 perjantai klo 18:24 #33 Rauno Repomies sanoi: Tänään olisi hyvä päivä lyödä Meskasen soppari tiskiin pelikatkolla. Laajenna klikkaamalla Mese tai Nikke kelpais kyllä
Rauno Repomies sanoi: Tänään olisi hyvä päivä lyödä Meskasen soppari tiskiin pelikatkolla. Laajenna klikkaamalla Mese tai Nikke kelpais kyllä
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 075 perjantai klo 18:28 #35 Roviolle eka startti kahteen kuukauteen ja 86 torjuntaprosentti, jos ei tänään saada edes yhtä maalia olen pettynyt.
Roviolle eka startti kahteen kuukauteen ja 86 torjuntaprosentti, jos ei tänään saada edes yhtä maalia olen pettynyt.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 541 perjantai klo 18:31 #37 Postipate sanoi: Roviolle eka startti kahteen kuukauteen ja 86 torjuntaprosentti, jos ei tänään saada edes yhtä maalia olen pettynyt. Laajenna klikkaamalla Ei, se olis Ilvekselle normipäivä tämmösissä peleissä.
Postipate sanoi: Roviolle eka startti kahteen kuukauteen ja 86 torjuntaprosentti, jos ei tänään saada edes yhtä maalia olen pettynyt. Laajenna klikkaamalla Ei, se olis Ilvekselle normipäivä tämmösissä peleissä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 878 perjantai klo 18:42 #38 Joko Hanttaa kuumottelee
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 075 perjantai klo 18:43 #39 Ikurin Vire sanoi: Joko Hanttaa kuumottelee Laajenna klikkaamalla Ei ees buuattu. Höh.
BanaaniKeisari Luottopelaaja Viestejä 2 014 perjantai klo 18:43 #40 Postipate sanoi: Ei ees buuattu. Höh. Laajenna klikkaamalla Olisi ollut tyylitöntä pojasta riippumatta.
Postipate sanoi: Ei ees buuattu. Höh. Laajenna klikkaamalla Olisi ollut tyylitöntä pojasta riippumatta.