Ondrej Fucking Kos
Vakiokokoonpanossa
Siis ei helvetti mä tuomaroisin tuolla paremmin ku noi vitun ammattilaisetOnko noilla tuomareilla joku funktio olla tuolla? Ei ne ainakaan jäähyjä siellä ole ottamassa pois
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis ei helvetti mä tuomaroisin tuolla paremmin ku noi vitun ammattilaisetOnko noilla tuomareilla joku funktio olla tuolla? Ei ne ainakaan jäähyjä siellä ole ottamassa pois
Siä on jotain ihan uutta linjaa ollu useemmassa pelissä, joskus jopa erässä tällä kaudellaPäivän linja tänään: kiekottomia saa taklata. Aika hyvin vastaa Liigan tämän kauden ”uutta linjaa”…
Kumpikaan näistä tämän illan tuomareista ei ole ammattituomareita.Siis ei helvetti mä tuomaroisin tuolla paremmin ku noi vitun ammattilaiset
Ja borgille tätä myötä kakkossyöttöKlingille merkitty maali.
Näyttikin siltä, että Borgin maila oli toisella puolella kuin mistä kiekko meni. Todennäköisesti siis puolustajasta kimmoke.Klingille merkitty maali.
Tässä olet hyvin oikeassa, piti pistää lainausmerkeillä mutta jotenkin pääs unohtumaan.Kumpikaan näistä tämän illan tuomareista ei ole ammattituomareita.
Edes yhtä kokonaista peliä kaipais. Se on erä erältä aina eri.vittu kun ei enään itekkään tiedä et mitä tässä lajissa saa tehdä ja mitä ei. jos 2 peliä sais linja pidettyä putkeen samana, oisin tyytyväinen
Hyvä kysymys, en oo ihan varma mikä on yleinen käytäntö. Varmaan kasvattajaseurojen kohdalla peluutetaan jossain määrin solidaarisuudestakin, jos otteet muuten ala-arvoiset. Kuvittelisin kyllä, että Rangersista täällä nimenomaan kehittymissä ja joku täppä löytynee peluutuksen osalta. Joku fiksumpi voi korjata.Joku peluutuspakko pykälässä näissä vai?