Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Ässät 6.10.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 800
Tuomareille plussaa ekasta erästä. Kaikki selkeät vihellettii. Mitä nyt näin töiden ohessa.
Olin jo kivittämässä, kunnes huomasin tämän :)

1728225141442.png
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 689
Matikaisen Penakin näköjään vielä hengissä. Hyvässä kunnossa hampaat, kyllä kannattanu jauhaa purkkaa koko ikänsä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 384
Mä en menisi sen taakse kovin helpolla. Tuntuu että tuota viljellään heti jos Ilveksellä yksikin peli alla, nyt niitä toki enemmän. Meillä on Liigatasolle kovaa rotaatiota pyörittää. Ei selitellä. Peli on näyttänyt tältä viikon joka ottelussa.

Niin edittinä vielä, Ässät pelaa hyvin ja sielulla. Sitä samaa Ilvekselle lisää ja ripaus taktista muutosta.
Mää oon ikuinen posipetteri.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 720
Rotaatio ei toki ole koskenut avainpelaajia, joilla näkyy välillä odottamattomia virheitä. Siinä mielessä väsy selittää ainakin jotain.
Tartun tähän, kysellen.

Vaalitaanko sitä ykköskenttää sitten liikaa?
Olisiko voinut jonkun pelin kärkihepoille antaa huilia jos piiputtaa? Nyt näyttää että Suomi ja Mänty vähän puolittaisina, Lööke hyvin vielä ytimessä.
 

Elmaccone

Rivipelaaja
Viestejä
91
Sit sä et kyllä kattonut ollenkaan...
Ymmärrän turhautumisen siellä suunnassa. Ei tarvitse hyökätä negatiivisuuden kautta heti.

Hyvä ymmärtää myös se, ettei tuomarit jään tasolta näe yhtä hyvin mitä kotikatsomosta tai paikanpäältä katsomosta. Väkisinkin jää joitain viheltämättä.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
4 043
Jäin pohtimaan olisiko Soinin jäähyä koskaan tullut mikäli pitkä kiekko olisi vihelletty.
Eipä kait sen väliä. Ei Ilves tänään hyvä ole ollut, mutta ei tuomaristokaan.

Jos saatais vähän taisteluilmettä vikaan erään ja alkukaudesta tuttu nousu voittoon.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 099
Ymmärrän turhautumisen siellä suunnassa. Ei tarvitse hyökätä negatiivisuuden kautta heti.

Hyvä ymmärtää myös se, ettei tuomarit jään tasolta näe yhtä hyvin mitä kotikatsomosta tai paikanpäältä katsomosta. Väkisinkin jää joitain viheltämättä.
En hyökännyt ollenkaan, koitin heittää vitsillä vain. Ymmärrän myös etteivät nää kunnolla, mutta aina se tuppaa sattumaan samoille kavereille.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 720
Pavlatin esiintyminen kaksijakoinen. Pääpiirtein pelannut oikein hyvin ja ollut varmasti helteessä tuolla veräjän suulla, mutta edelleen mun mielestä joka pelissä menee joku puoli helppo. Ottanut tänään myös isoja torjuntoja ja millään en nyt laita siis esiintymistä tai tämän hetken tulosta Pavlatin piikkiin, kenttäpelureilla se isoin tason noston paikka.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 800
Pavlatin esiintyminen kaksijakoinen. Pääpiirtein pelannut oikein hyvin ja ollut varmasti helteessä tuolla veräjän suulla, mutta edelleen mun mielestä joka pelissä menee joku puoli helppo. Ottanut tänään myös isoja torjuntoja ja millään en nyt laita siis esiintymistä tai tämän hetken tulosta Pavlatin piikkiin, kenttäpelureilla se isoin tason noston paikka.
Toinen maali oli kyllä aikamoinen hörppy, ei noihin vaan ole oikein varaa, kun näyttää olevan näin kireä peli. Täytyy katsoa vielä hidastuksesta oliko siinä paha maski tai jotain.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 800
Liikaa on nyt pysähtyneitä hetkiä pelissä, noissa Ässät on vahvoja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös