Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Ässät 6.10.2024

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 384
Ei saisi kyllä antaa noiden Järvisen syöttöjen mennä läpi. Ässät ei varmasti antaisi Najmanin ruokkia Löökeä samalla tavoin, vaan ottaisivat tuon välin kiinni.
 

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
Olen pyrkinyt välttämään tuomareista tai tuomarilinjasta itkemistä, mutta enää ei pysty.

Ei tässä touhussa ole mitään järkeä, kun ei ole mitään selvyyttä, mistä nykyään voi jäähy tulla ja mistä olla tulematta. Joku vapaalla kädellä hipaisu puhalletaan kiinni pitämisenä (jos tuomari sattuu näkemään) ja samaan aikaan saa jäähyttä antaa avojään pommeja kiekottomaan pelaajaan (vaikka tuomari katselee vierestä). Mua ei kiinnosta, että suosiiko tai sorsiiko linja joskus meitä vai vastustajaa, vaan mua kiinnostaisi, että tuohon touhuun saisi edes jonkun järjen takaisin.

Ihan totaalista pskaa suoraan sanottuna tämä "uusi linja".
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
466
Selvät sävelet taas Kovalla ja Koistisella. Kaks ekaa erää Ilves ei saa ottaa kiekkoo pois minkään näkösellä kontaktilla. Ässät saa. Vika erä tilanteessa 0-4 niin alkaa Ässillekkin viheltäminen. Lopussa voi sit taputella pojjaat suihkussa toisiaan et "tulipa vihellettyä taas hyvi, jäähyt meni tasan!"
 
Ylös