Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - HIFK 17.1.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

Blackwolf

Luottopelaaja
Voi voi nyt kun pelin hallinta oli täysin Ilveksellä, ei hyökkäyspään turhaa jäähyä tarvitsisi ottaa. Nyt pitäisi kestää.

Pika1

Luottopelaaja
Komarov pelaa ylivoimaa?
Melkosta.

polve

Vakiokokoonpanossa
Ratisella on tällä hetkellä todella vaikeaa, ja Könösestä ei ole mitään hyötyä. Näitä ei kannattaisi Lehterää vastaan tunkea.
Sanokaa, jos olen väärässä, mutta olen ymmärtäny, että tuon nelosketjun pääasiallinen tehtävä on pitää oma pää puhtaana ja antaa tulosketjuille aikaa levätä. Tällä hetkellä tuo ketju on toteuttanut tuota ja nolla maalia on Lehterän ketju tuota ketjua vastaan tehnyt. Siltikö Könösestä ei ole mitään hyötyä...

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kylläpä loikkas.

Blackwolf

Luottopelaaja
Nyt on kyllä tyhmiä jäähyjä, peli täysin hallussa ja kaksi aivan älytöntä jäähyä. Halutaan tarjoilla momentum IFK:lle väkisin.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Taas av hyvän maalipaikan jälkeen... Vähän liian hienoo haetaan ja sitten ollaan huonosti paikkaamassa omiin ja sit tulee näitä koukkuja jne

jäämies-70

Luottopelaaja
Haetaan jo liian hienoa, tappamisen meininki pitää olla maalinteossa. Ja alivoimaa. Vittu mikä loikka!

1mmanuel

Vakiokokoonpanossa
Huhhuh, Helsingin kaupunginteatterille viestiä. Teiltä on karannu yks näyttelijä tonne jäälle

Blackwolf

Luottopelaaja
Sanokaa, jos olen väärässä, mutta olen ymmärtäny, että tuon nelosketjun pääasiallinen tehtävä on pitää oma pää puhtaana ja antaa tulosketjuille aikaa levätä. Tällä hetkellä tuo ketju on toteuttanut tuota ja nolla maalia on Lehterän ketju tuota ketjua vastaan tehnyt. Siltikö Könösestä ei ole mitään hyötyä...
Nelonenhan on tuloksellisesti tosiaan onnistunut, mutta onhan tuon ketjun ollessa peli pyörinyt pahasti Ipan päädyssä, ja paikat täysin IFK:lla.

Status
Viestiketju on suljettu.