Kolmonen jatkaa hyviä otteitaan
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 173 20 Lokakuu 2021 #183 Janko sanoi: Vaiha nyt jo levyä. Ei ole parin junnun vika että ei saada taaskaan mitään aikaiseksi tuolla kentällä. Eikä tietenkään reagoida esim aikalisällä! Laajenna klikkaamalla Vaihda itse levyä. Koita nyt itse ymmärtää että myrrä on ja pysyy.
Janko sanoi: Vaiha nyt jo levyä. Ei ole parin junnun vika että ei saada taaskaan mitään aikaiseksi tuolla kentällä. Eikä tietenkään reagoida esim aikalisällä! Laajenna klikkaamalla Vaihda itse levyä. Koita nyt itse ymmärtää että myrrä on ja pysyy.
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 753 20 Lokakuu 2021 #185 Vittu toi mertsi on oksettava, heti alkaa mollaamaan kun ipa painaa maalin, ettei ollut mitenkään ansaittua.. APINA!
Vittu toi mertsi on oksettava, heti alkaa mollaamaan kun ipa painaa maalin, ettei ollut mitenkään ansaittua.. APINA!
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 20 Lokakuu 2021 #186 On toi hakamettän jää kyllä heikko.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 20 Lokakuu 2021 #187 Ja sieltä dumari löysi jäähyn, kevyttä kevyttä.
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 488 20 Lokakuu 2021 #188 On tää liigan tuomarilinja kyllä nykyään vaan entistä huonompi.
Janko Luottopelaaja Viestejä 5 879 20 Lokakuu 2021 #192 ipa1970 sanoi: Vaihda itse levyä. Koita nyt itse ymmärtää että myrrä on ja pysyy. Laajenna klikkaamalla Valitettavasti tältä haiskahtaa.
ipa1970 sanoi: Vaihda itse levyä. Koita nyt itse ymmärtää että myrrä on ja pysyy. Laajenna klikkaamalla Valitettavasti tältä haiskahtaa.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 844 20 Lokakuu 2021 #193 No olihan tuo Ikoselta minuutti ennen erän loppua aivan älyvapaa poikkari.
El Reino Tähtipelaaja Viestejä 11 286 20 Lokakuu 2021 #195 Oli Ikoselta typerää antaa vihellykseen mahdollisuus tuolla tökkäisyllä yläselkään. Mitään etua sillä ei muutenkaan saatu.
Oli Ikoselta typerää antaa vihellykseen mahdollisuus tuolla tökkäisyllä yläselkään. Mitään etua sillä ei muutenkaan saatu.
Torski Tähtipelaaja Viestejä 11 850 20 Lokakuu 2021 #196 2-1 maalissa Ilveksen pelasti se, että Kotkansalon luistin osui kiekkoon
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 158 20 Lokakuu 2021 #198 Konnalta hieno tarjoilu loppuun. Viimeinen erä mentäköön kolmella ketjulla. Ikonen pois senttereistä + junnut. Vuorotellen heistä yksi kehiin.
Konnalta hieno tarjoilu loppuun. Viimeinen erä mentäköön kolmella ketjulla. Ikonen pois senttereistä + junnut. Vuorotellen heistä yksi kehiin.
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 488 20 Lokakuu 2021 #199 El Reino sanoi: Oli Ikoselta typerää antaa vihellykseen mahdollisuus tuolla tökkäisyllä yläselkään. Mitään etua sillä ei muutenkaan saatu. Laajenna klikkaamalla Totta olihan se vähän väsyneen miehen ratkaisu.
El Reino sanoi: Oli Ikoselta typerää antaa vihellykseen mahdollisuus tuolla tökkäisyllä yläselkään. Mitään etua sillä ei muutenkaan saatu. Laajenna klikkaamalla Totta olihan se vähän väsyneen miehen ratkaisu.
Seisomisurheilu Luottopelaaja Viestejä 2 440 20 Lokakuu 2021 #200 Yksilö taito kyllä pelasti meidät tässä erässä mutta puolustus oli tosi kuritonta