Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - HIFK 20.4.2023 | Pronssiottelu

Status
Viestiketju on suljettu.

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Olihan niitä huippupaikkoja ja maaliodottamia myös Pelsuja vastaan, mutta tässä me läpsytellään ronssista...
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Ei tullut katsottua ekaa erää. Vähän selailin foorumia kokouksen keskellä ja oli fiilis, että Ilves on ollut aivan jaloissa. Avasin ruudun ja maaliodottama olikin 0,99-0,35 ja isot lukemat 1-1. Ehkä täällä on tällä hetkellä myös aika kollektiivinen vitutus päällä. Tekee varmaan meille kaikille ihan hyvää olla ilman kiekkoa jonkun aikaa.
IFK vahvempi kiekolla, mutta omissa parin hasardin myötä Ilves pääsi huipputonteille. Suomelle ja Nymanille ei maistunut.

Jos posia etsii, niin ainakin jatkavia pelaajia näyttää kiinnostavan.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olihan niitä huippupaikkoja ja maaliodottamia myös Pelsuja vastaan, mutta tässä me läpsytellään ronssista...

Nii-i. Mä en oo nyt ihan varma, miten tää liittyi siihen, että toinen käyttäjä pohti maaliodottamien perusteella Ilveksen hallintaa ja mä kommentoin sitä aihetta.
 

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
808
Miksi näitä pronssipelejä pelataan? Mitä varten noi joukkueet on kaukalossa? Miksi me ollaan katsomossa?

Ai juu. Yksi seura Tampereella. Se on Ilves! Siksihän me!

(siksi laatikossa ja sen reunallakin voisi ottaa mailan kouraan oikein tosissaan)
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Nii-i. Mä en oo nyt ihan varma, miten tää liittyi siihen, että toinen käyttäjä pohti maaliodottamien perusteella Ilveksen hallintaa ja mä kommentoin sitä aihetta.
Samaa aihetta minäkin tässä kommentoin, ei liity varsinaisesti kommenttiisi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 176
Nii-i. Mä en oo nyt ihan varma, miten tää liittyi siihen, että toinen käyttäjä pohti maaliodottamien perusteella Ilveksen hallintaa ja mä kommentoin sitä aihetta.
Jep tätä minä tarkoitinkin. Vähintään joka kolmas viesti liittyy vitutukseen Pelicans-sarjasta, dokaamiseen tai johonkin muuhun vastaavaan.

Katellaan nyt tämä loppupeli ihan pelinä loppuun.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
TIKKKKAAAA! Mikä passi Mäntykiveltä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös