Joo tiedä vaikka finaaleissa ammuttaisiin pilkkujaHyvä niitäkin olis taas treenata.
Harmittaa jos täälä kehtaa edes sanoa enään mielipidettänsä. Toisaalta maksavat asiakkaat saivat vähän enemmän rahoille vastinetta.Noniin vässykät, harmittaako vielä? Ilves voitti kuitenkin!
Juuri noin kävi meidän ja porkkanoiden välisessä pelissä,altavastaaja hyötyi.En sillä että olisin Ilveksen puolella mutta on tämä naurettavaa miten altavastaaja aina hyötyy tuomarilinjasta, niin keinotekoisen draaman luomisen tunne tulee. Koko Liigalle ongelma.
Positiivista, onpahan hieno huipennus ollut matsille, tosin Kerho lähtee lauluun.
Oon vähän suolanen kun täällä on nuoltu naapurin kenkiä koko eilinen ja vinkumista on jokaisessa ketjussa. Ei nyt sillain henkilökohtaista mutta oo ny valmis ottaan vähän palautetta vastaan jos sitä niin herkästi annat joukkueen suuntaankin.Harmittaa jos täälä kehtaa edes sanoa enään mielipidettänsä. Toisaalta maksavat asiakkaat saivat vähän enemmän rahoille vastinetta.
Tottakai oon, pitääkin olla. Toisen mielipidettä vaan pitää kunnoittaa.Oon vähän suolanen kun täällä on nuoltu naapurin kenkiä koko eilinen ja vinkumista on jokaisessa ketjussa. Ei nyt sillain henkilökohtaista mutta oo ny valmis ottaan vähän palautetta vastaan jos sitä niin herkästi annat joukkueen suuntaankin.
No ei oo pakko kunnioittaa jos on kohtuuttomia mielipiteitä. Mutta en muista sun viestihistoriaas niin en tätä sulle sano henkilökohtaisesti vaan yleisesti.Tottakai oon, pitääkin olla. Toisen mielipidettä vaan pitää kunnoittaa.