ilvesperhe
Luottopelaaja
Pervo. Itse odotan pyöräilykautta ja satulanhaisteluja. En ole niin sairas että nauttisin Mertsin Ilvesselostuksista.Mä nautiskelen Mertsiä tänään, kun on tämmönen matsi…
Pervo. Itse odotan pyöräilykautta ja satulanhaisteluja. En ole niin sairas että nauttisin Mertsin Ilvesselostuksista.Mä nautiskelen Mertsiä tänään, kun on tämmönen matsi…
Kyllähän näistä saa selostuksen pois. Ainakin TV-sovelluksessa onnistuu.Voisko näihin Cmoren lähetyksiin saada pelkät halliäänet päälle.
Pitääkö se jostain asetuksista käydä laittamassa, kun ei tässä livelähetyksessä näy sellaista vaihtoehtoa?Kyllähän näistä saa selostuksen pois. Ainakin TV-sovelluksessa onnistuu.
Mulla Samsungin TV niin kaukkarista lähetyksestä saa auki asetukset ja siellä on nuo vaihtoehdot.Pitääkö se jostain asetuksista käydä laittamassa, kun ei tässä livelähetyksessä näy sellaista vaihtoehtoa?
LGn paska ei tämmöstä vaihtoehtoa tarjoa. No mennään Mertsillä perkel sitten..Mulla Samsungin TV niin kaukkarista lähetyksestä saa auki asetukset ja siellä on nuo vaihtoehdot.
Kyllä siihen kai pitäisi LG avata myös. Tavallaan tuo jana missä voi kelata eteen/taakse tai valita Liven. Siinä samassa on asetukset.LGn paska ei tämmöstä vaihtoehtoa tarjoa. No mennään Mertsillä perkel sitten..
Puuttuu itseltä. Ei ole kuin kelaus, pause ja live-logo.Kyllä siihen kai pitäisi LG avata myös. Tavallaan tuo jana missä voi kelata eteen/taakse tai valita Liven. Siinä samassa on asetukset.
TuuuuskiTuulola tai Domi!
Hienosti Eetu loi maalipaikan itselleen ja naulasi tarkasti takanahkaan.Siinä palstavinkujille Eetun vastaus.
Juu,joku vie huulille ja toinen laittaa sisään.Ihan Masinin maali mutta hyvä että Tuulola sai vikan tökkäsyn ja tilastot siitä!
Okei joo siinä samassa se tosiaan itsellä on. Voi toki olla että LG piilottelee sitä jossain muualla.Puuttuu itseltä. Ei ole kuin kelaus, pause ja live-logo.