Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - HPK 4.12.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
Koko kollektiivin selkäranka siinä ”yksilöiden huonoista ratkaisuista” katkesi.

Ei se alkuvyörytys ollut mikään momentum.
Onhan se momentumia jos järjestäen voitetaan kaikki kamppailut ja vastustaja suurin piirtein konttaa perässä. Yksi jäähy, maali ja paine kääntyy omiin kun alkaa paska valua lahkeesta

Onhan se momentumia jos järjestäen voitetaan kaikki kamppailut ja vastustaja suurin piirtein konttaa perässä. Yksi jäähy, maali ja paine kääntyy omiin kun alkaa paska valua lahkeesta
Joukkueen selkäranka on ohut kuin leivinpaperi.

Ilves tekee kaksi maalia 10 minuuttiin ja dominoi peliä.

HPK kaventaa ylivoimalla, täälä vedetään ranteita auki ja aletaan solmimaan hirttosilmukoita.
Mikä v*ttu tätä Ilvesfoorumia vaivaa? :confused:
En tykkää.

Erikoistilanteet: 1-1
5v5 peli: 1-0
Taitaa olla aika normaalia traumoja kokeneiden parissa, että ne nousevat pintaan pienestäkin vastoinkäymisestä. Meillä Ilvesfaneilla niitä tulee vieläpä joka kausi lisää entisten päälle. Yritäpä tässä sitten rakentaa tervettä parisuhdetta.

Lyhyt on Ilveksen jänne. Aivan karmaisevaa tekemistä.

Ja jos en väärin muista niin alkukaudesta Ässiä vastaan Simmen turhan kostojäähyn seurauksena Ässät löi pelin tasoihin. Siihen asti ollut pelissä mitään hätää. Vai oliko sittenkin Jasek, joka sen jäähyn otti?
Simmen pitäisi todellakin jättää toi kaikki turha pois. Noissa ei voita kukaan.

En kyllä muista että olisi viime kaudella Simme kostanut noita tilanteita, mutta ei olisi ensimmäinen kerta että muisti pätkii.

Ilves tekee kaksi maalia 10 minuuttiin ja dominoi peliä.

HPK kaventaa ylivoimalla, täälä vedetään ranteita auki ja aletaan solmimaan hirttosilmukoita.
Mikä v*ttu tätä Ilvesfoorumia vaivaa? :confused:
En tykkää.

Erikoistilanteet: 1-1
5v5 peli: 1-0
Köysi on jo saippuoitu jo 2kk sitten.

Mitäköhän pitäis tehdä, että tää negatiivisuus edes hieman vähenisi.
Olla ottamatta tuollaisia helvetin typeriä jäähyjä joilla päästetään vastustaja ilmaiseksi peliin mukaan.

Näin mäkin sen olin katsovinani vaikka ensin näyttikin että Pavlat räpelsi sen itse sinne viivalle, mutta juuri kun oli sulkemassa kiekkoa niin mun mielestä Török osuu kiekkoon josta se kimpoaa sinne maaliviivalle, josta Török koittaa sen purkaa mutta osuu Pavlatiin ja pomppii omiin. En mä nyt Pavlatin syyksi laittais vaikka rauhattomasti siinä tilanteessa pyörikin
Jep junnumaista höntöilyä. Veskan kiekko, ei siihe pidä mennä väliin sörkkimään, ellei pääse selvästi purkamaan.

Yritäpä tässä sitten rakentaa tervettä parisuhdetta.
Itse olen siviilissä rakentanut sellaisen 20 vuotta tervettä parisuhdetta ja olen oppinut, että niistä iloisista hetkistä sen matkan aikana kannattaa nauttia niin paljon kun mahdollista :)

Jep junnumaista höntöilyä. Veskan kiekko, ei siihe pidä mennä väliin sörkkimään, ellei pääse selvästi purkamaan.
Siinä oli Pavlatilla joku erikoinen syöksy jo ennen tuota minkä takia oli sivussa. Näytti kuin olisi yrittänyt patjalla potkaista kiekkoa.

Mäntykivi tarjoilee mutta kellekään ei kelpaa. Hyvällä ilmeellä on Mänty tänäänkin. Ehkä se polvi ei aivan paskana ole.

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin