Iskikö putin vai kompuroiko sorjonen piuhoihin?
Juicee Vakiokokoonpanossa Viestejä 171 10 Joulukuu 2022 #81 Iskikö putin vai kompuroiko sorjonen piuhoihin?
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 844 10 Joulukuu 2022 #84 Aika hyvään ollaan nykyään totuttu kun jengi raivoaa katkenneesta lähetyksestä. Eihän nää oo katkeillu cmorelle siirtymisen jälkeen ollenkaan.
Aika hyvään ollaan nykyään totuttu kun jengi raivoaa katkenneesta lähetyksestä. Eihän nää oo katkeillu cmorelle siirtymisen jälkeen ollenkaan.
4ever1 Luottopelaaja Viestejä 2 071 10 Joulukuu 2022 #87 Olin juuri rasvaamassa vaatekaapista hakemaani rynkkyä ja aikeissa lähteä lopettamaan venäjän verkkohyökkäyksen.
Olin juuri rasvaamassa vaatekaapista hakemaani rynkkyä ja aikeissa lähteä lopettamaan venäjän verkkohyökkäyksen.
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 365 10 Joulukuu 2022 #88 Blackwolf sanoi: Aika hyvään ollaan nykyään totuttu kun jengi raivoaa katkenneesta lähetyksestä. Eihän nää oo katkeillu cmorelle siirtymisen jälkeen ollenkaan. Laajenna klikkaamalla Nää liigapelit on mun ylivoimaisesti kallein mediatilaus, luulis että laatu on vähän hitosti parempi. Ei nyt pelkästään tämmöset pikkukatkot olis niin iso juttu yksinään mutta kokonaisuutena on huonoa.
Blackwolf sanoi: Aika hyvään ollaan nykyään totuttu kun jengi raivoaa katkenneesta lähetyksestä. Eihän nää oo katkeillu cmorelle siirtymisen jälkeen ollenkaan. Laajenna klikkaamalla Nää liigapelit on mun ylivoimaisesti kallein mediatilaus, luulis että laatu on vähän hitosti parempi. Ei nyt pelkästään tämmöset pikkukatkot olis niin iso juttu yksinään mutta kokonaisuutena on huonoa.
Never stop the madness Luottopelaaja Viestejä 2 100 10 Joulukuu 2022 #89 Semmonen pyöritys ennen yyveet
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 090 10 Joulukuu 2022 #91 Miksi noita ei eilen puhallettu? Nättiä syöttöharjoittelua.
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 10 Joulukuu 2022 #92 Pakko kyllä kritisoida tätä(kin) päätöstä.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 090 10 Joulukuu 2022 #94 Mitä helvettiä? Hylätään, koska oli viheletty poikki? Miksi vihellettiin?
Pantterin Pensselit Luottopelaaja Viestejä 1 242 10 Joulukuu 2022 #95 No mitä vittua? Eiks noi nyt voi tarkastaa edes videolta