Puumamies hoitaa
Postipate Luottopelaaja Viestejä 1 526 13 Helmikuu 2024 #443 Voi vittu tais siihen peli kaatua. Mitä sanoin siitä saatanan kolmosesta
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 167 13 Helmikuu 2024 #446 Koska se Jukurit hyytyy, tulkaa ny kertoon? Vaikea arvata kumman erikoistilannepeli tuottaa tuloksen?
Koska se Jukurit hyytyy, tulkaa ny kertoon? Vaikea arvata kumman erikoistilannepeli tuottaa tuloksen?
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 170 13 Helmikuu 2024 #447 Toisessa päässä revittiin Ilves ukko nurin josta muodostu Jukureille ylivoimahyökkäys ei soi pilli ja tuosta sitten soi.
Toisessa päässä revittiin Ilves ukko nurin josta muodostu Jukureille ylivoimahyökkäys ei soi pilli ja tuosta sitten soi.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 884 13 Helmikuu 2024 #450 Hohhoh mikä loppu tältä kolmoskentältä. Stransky on ollut koko erän todella väsyneen oloinen ja aivan jäätävään paikkaan sitten tuollainen suoritus.
Hohhoh mikä loppu tältä kolmoskentältä. Stransky on ollut koko erän todella väsyneen oloinen ja aivan jäätävään paikkaan sitten tuollainen suoritus.
Taiteilija Vakiokokoonpanossa Viestejä 915 13 Helmikuu 2024 #453 Oli kyllä linjaan nähden kova puhallus
Paatelainen Luottopelaaja Viestejä 2 429 13 Helmikuu 2024 #454 Uskomatonta kuinka kuritonta on. Ihan helvetin surkea suoritus.
VärienTunnustaja Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 207 13 Helmikuu 2024 #457 Huuhtanen ajo itse stranskyn jalkaan ja kaatui siinä tuli paikkaus sille kevyelle huitasulle
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 845 13 Helmikuu 2024 #458 Rantala, yhtään hyvää peliä ikinä puhaltanut.
Paatelainen Luottopelaaja Viestejä 2 429 13 Helmikuu 2024 #459 Taiteilija sanoi: Oli kyllä linjaan nähden kova puhallus Laajenna klikkaamalla Oli aivan tyhmä ja turha jäähy. Vittu jos tuohon ratkesi.
Taiteilija sanoi: Oli kyllä linjaan nähden kova puhallus Laajenna klikkaamalla Oli aivan tyhmä ja turha jäähy. Vittu jos tuohon ratkesi.
Fogetti Vakiokokoonpanossa Viestejä 135 13 Helmikuu 2024 #460 Stransky saa jäähyn. Huuhtanen kaatuu kaatuneen stranskyn jalkaan, kun vielä vielä itse taitaa laittaa Stranan jäihin. Pennanen: Mitä vittua!?
Stransky saa jäähyn. Huuhtanen kaatuu kaatuneen stranskyn jalkaan, kun vielä vielä itse taitaa laittaa Stranan jäihin. Pennanen: Mitä vittua!?