Olli Jokinen päällikkönä haastattelussa.
Ilvua Luottopelaaja Viestejä 1 492 19 Helmikuu 2022 #322 Olli sano suoraan. Jäähy -> ei maalia arvostan. Toki sitten kitisi myös tuomareista totutusti
Pas Vakiokokoonpanossa Viestejä 604 19 Helmikuu 2022 #323 Jokinen kuitenkin tunnusti, että tuomarit möhelsi ja kolmatta maalia ei olis pitänyt edes hyväksyä...
Jokinen kuitenkin tunnusti, että tuomarit möhelsi ja kolmatta maalia ei olis pitänyt edes hyväksyä...
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 857 19 Helmikuu 2022 #324 Jäipä paska maku tuosta loppufarssista!
Rouhija Luottopelaaja Viestejä 6 842 19 Helmikuu 2022 #325 Ilvua sanoi: Olli sano suoraan. Jäähy -> ei maalia arvostan. Toki sitten kitisi myös tuomareista totutusti Laajenna klikkaamalla Onko aiheellinen kritiikki kitinää?
Ilvua sanoi: Olli sano suoraan. Jäähy -> ei maalia arvostan. Toki sitten kitisi myös tuomareista totutusti Laajenna klikkaamalla Onko aiheellinen kritiikki kitinää?
pelikirja Luottopelaaja Viestejä 4 997 19 Helmikuu 2022 #326 Olli Jokinenkin sanoi että ei ois pitäny tulla heille maalia vaan jäähy.Olen ylpeä Ilveksen äijien taistelusta.Tuomarien toiminnasta olen vähemmän ylpeä.Suoraan sanottuna paskoivat housuunsa.
Olli Jokinenkin sanoi että ei ois pitäny tulla heille maalia vaan jäähy.Olen ylpeä Ilveksen äijien taistelusta.Tuomarien toiminnasta olen vähemmän ylpeä.Suoraan sanottuna paskoivat housuunsa.
Raipen lämäri Luottopelaaja Viestejä 1 888 19 Helmikuu 2022 #327 Ikurin Vire sanoi: Oho OJ myönsi, että heidän kolmatta maalia ei olisi pitänyt syntyä! Laajenna klikkaamalla Samaa olin kuulevani
Ikurin Vire sanoi: Oho OJ myönsi, että heidän kolmatta maalia ei olisi pitänyt syntyä! Laajenna klikkaamalla Samaa olin kuulevani
Ilvua Luottopelaaja Viestejä 1 492 19 Helmikuu 2022 #328 Rouhija sanoi: Onko aiheellinen kritiikki kitinää? Laajenna klikkaamalla no, en tiedä. Ihmetteli, kun he sai viis jäähyä ja Ipa ei juur mistään.. varmaan ns tilastojäähyjä odotellu
Rouhija sanoi: Onko aiheellinen kritiikki kitinää? Laajenna klikkaamalla no, en tiedä. Ihmetteli, kun he sai viis jäähyä ja Ipa ei juur mistään.. varmaan ns tilastojäähyjä odotellu