Kohta taas ihmetellään kun energiat tippu. Täysin maalivahdin maali tästä on kiva jatkaa kun peli oli ihan hallussa.
Itse olisin heti painanut liipasinta ja vaihtanut Gunnarsonin maalille. Ei vittu että syö Malekin sekoilu. Noin siitä ilman maalipaikkaa hyvän alivoiman jälkeen kaveri johtoon. Aivot sulaa.
Ei saa nyt kumpikaan, Latvala eikä Malek, puhtaita papereita. Ainakin näytti siltä, että Malek jäi turhaan painamaan Batnaa jäähän, mutta Latvalalta joka tapauksessa todella typerä temppu kolata Batna oman maalivahdin päälle.
Kohta taas ihmetellään kun energiat tippu. Täysin maalivahdin maali tästä on kiva jatkaa kun peli oli ihan hallussa.
Itse olisin heti painanut liipasinta ja vaihtanut Gunnarsonin maalille. Ei vittu että syö Malekin sekoilu. Noin siitä ilman maalipaikkaa hyvän alivoiman jälkeen kaveri johtoon. Aivot sulaa.
Jaa a, yleensä tapana viheltää peli poikki tällasissa tilanteissa, mutta ei näköjään tänään. Haastolla olis katottu, et meidän pakki kaato päälle. Tottakai Malek teki sitä ja tätä vittu byhyy