Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, kyllä mä luulen että sinne laatutarinaa saataisiin.Tuleeko banaania jos perustan Pendolle kenkää ketjun?
Kuka muistaa lähivuosilta näin säälittävää kotijoukkuetta? Yleisö äänestää jo jaloillaan.
Hyvä, että paljastit olevasi pelkkä trolli.Hei, kyllä mä luulen että sinne laatutarinaa saataisiin.
Laitoin ennen peliä tästä Malekin valinnasta kotipeliin perusteluineen, silloin se oli meuhkaamista ja typeryyttä. Se oli myös meuhkaamista että kun Malek sen helpon päästää sotkee joukkueen peliä.Eihän Ilves tänään ole edes ollut mitenkään erityisen huono pl. pari pelaajaa. Joukkueen peli vähän sekosi Malekin perseilystä, mutta ihan hyvin kasannut sen jälkeen homman.
Sääkin saat riehua vielä täälä?Hei, kyllä mä luulen että sinne laatutarinaa saataisiin.
Laitoin ennen peliä tästä Malekin valinnasta kotipeliin perusteluineen, silloin se oli meuhkaamista ja typeryyttä. Se oli myös meuhkaamista että kun Malek sen helpon päästää sotkee joukkueen peliä.
Olinko sittenkin oikeassa. Tuu ny @Ilves97 ite selittää, foorumille voi sen tarinan selventää T: Jortsu