Kapteeni vittu käskee!
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 3 992 maanantai klo 18:56 #66 Friman? Maaliruisku
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 075 maanantai klo 18:56 #67 Riksu sanoi: Nikke! Osukohan johonkin? Laajenna klikkaamalla tais osua joo
Toutain Luottopelaaja Viestejä 8 341 maanantai klo 18:56 #70 Onks tää Friman se, joka ei osaa laukoa yhtään?
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 3 992 maanantai klo 18:56 #71 Täytyy sanoo, että oon todella ilonen ilmeestä. Ei olla aliarvioitu vastustajaa.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 3 000 maanantai klo 18:57 #72 Hetken katsoin jo Mäntykiven kohdalla omissa, että älä älä lähde sinne, mutta siinä kyllä vietiin Piitulaista sitten halpaan. Näissä pienissä jutuissa huomaa kyllä, miten kovassa iskussa Mänty tällä hetkellä on.
Hetken katsoin jo Mäntykiven kohdalla omissa, että älä älä lähde sinne, mutta siinä kyllä vietiin Piitulaista sitten halpaan. Näissä pienissä jutuissa huomaa kyllä, miten kovassa iskussa Mänty tällä hetkellä on.
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 350 maanantai klo 18:57 #73 Ei käy Jukureiden pakkeja kateeksi kun Borg ja Calle parkkeeraavat tuonne maalille
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 668 maanantai klo 18:57 #76 Hyvä vihellys, täysin kiekoton.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 3 000 maanantai klo 18:58 #77 Odotin kyllä Jukureilta enemmän tähän avauserään. Todella iso tasoero ollut joukkueiden välillä.
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 075 maanantai klo 18:58 #78 VärienTunnustaja sanoi: Täytyy sanoo, että oon todella ilonen ilmeestä. Ei olla aliarvioitu vastustajaa. Laajenna klikkaamalla 5 Pelin kuntopuntarissa 3. sijalla, että en tiedä voiko edes "aliarvioida"
VärienTunnustaja sanoi: Täytyy sanoo, että oon todella ilonen ilmeestä. Ei olla aliarvioitu vastustajaa. Laajenna klikkaamalla 5 Pelin kuntopuntarissa 3. sijalla, että en tiedä voiko edes "aliarvioida"
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 505 maanantai klo 18:58 #79 Parhainta maaleissa on Klingbergin halit <3
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 984 maanantai klo 18:58 #80 VärienTunnustaja sanoi: Täytyy sanoo, että oon todella ilonen ilmeestä. Ei olla aliarvioitu vastustajaa. Laajenna klikkaamalla Taidettu katsella toisia silmiin niiden sekoilupelien jälkeen.
VärienTunnustaja sanoi: Täytyy sanoo, että oon todella ilonen ilmeestä. Ei olla aliarvioitu vastustajaa. Laajenna klikkaamalla Taidettu katsella toisia silmiin niiden sekoilupelien jälkeen.