Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Jukurit 4.10.2024

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 463
No taisi olla sellainen varmisteluerä ettei mene kuten edellisessä pelissä. Ykköset kävi tekemässä sen mitä parhaiten osaavat.

Pakko kyllä sanoa, että Mese on ainakin yhden pystyssä tänään. Sen verran tulee ketjulta paikkoja.

Toinen erä mittaa tämän ottelun.
Meidän numerollinen nelosketju on paljon parempi kuin kakkosketju.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Nailon

Rivipelaaja
Viestejä
17
Tasanen erä, vedotkin 14-14. Blokit sitten 6-0 meille ja ohilaukaukset 6-3 vastustajalle eli viimeistelytehokkuus selvästi meillä parempaa.

E: Nyt päivittyi vedot 14-16 vedot jukureille ja meille 7 blokki.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 463
No ei ikinä ole nykysäännöilläkään jäähy tuo. Veikkaan, että tuomarikin myöntäisi tämän, kun tilanteen jälkikäteen katsoisi :)

Tai sitten mä en nähnyt jotain, mitä tapahtui. Hidastuksetkin katselin kyllä.
Kyllä itse ainakin näin sen nyppäsyn kaverin kädestä Köntsän toimesta. Hyvin pieni ja jos noi kaikki meinattas viheltää niin joku olis boksissa kokoajan. En edes ymmärrä miten tuomari näki sen, koska tv hidastuksista sai vasta just ja just poimittua.
 

Dieselman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
103
Kyllä itse ainakin näin sen nyppäsyn kaverin kädestä Köntsän toimesta. Hyvin pieni ja jos noi kaikki meinattas viheltää niin joku olis boksissa kokoajan. En edes ymmärrä miten tuomari näki sen, koska tv hidastuksista sai vasta just ja just poimittua.
Tuomari kuitenkin näytti Könöselle että housuista kiinni ottamisesta vihelsi.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 410
Ilves 365... pitäs näyttää vaikka kuvaa ja maalit ainakin!
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 425
Juu kyllä ihan selkeä jäähy. Noita ei oo tässä pelissä ollutkaan vielä
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 138
Jos ihan oikeasti tällaisella linjalla vihelletään, niin se pitäisi sitten olla edes sinne suuntaan samaa joka ottelussa.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 846
On kyllä surkeatasoinen matsi, eihän tuolla kentällä tapahdu mitään. Vastustajakin ihan huumorijengi.
 
Ylös