Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näytti Jasek sentään olevan jäällä tuon jälkeen.Kelailin itteni mukaan. Vittu mitä kuljettelua toi touhu tänään. Jasek tietty lasarettiin. SAATANA
Juu ei mene mun papereissa Jasekin piikkiin.Täytyypä katsoa uudestaan, pisti vaan silmään kun hänen seläntakaa tuli äijä lyömään kiekon sisään.
Näytti Jasek sentään olevan jäällä tuon jälkeen.
Ei varmasti tahallaan mutta ethän sä nyt paina puolimetriä yli meneviä laukauksia silloin kun omat maskissa maalinedessä. Junnuna noista sai pohkeilleen.Tahallaan pommitti päin Jasekia? Jotain rajaa nyt!
Joku voisi kertoa joukkueelle, että saa tehdä myös muita maalimääriä kuin 0 ja 6.Kuulemma hyökkäyksiinlähtöjä reenasivat alkuviikon. Varmaan unohtivat sitten tuon maalinteon ja estämisen.
Tää on ollut mun mielestä molemmilta aika heikko peli. Jotenkin täysin tunteetonta läpsyttelyä.Jotenkin ärsyttävää ku tietää et jos ilves pelais parhaimmillaan tää ois voitettavissa aivan varmasti. Näitä huonoja pelejä ei pleijareissa sitten salli.
JYPillä vain pelannut tuo peruspeli paremmin kuin Ilveksellä.Tää on ollut mun mielestä molemmilta aika heikko peli. Jotenkin täysin tunteetonta läpsyttelyä.
Setänen pelastanut Jypin pääosin. Yllättävääkö, ei.Tää on ollut mun mielestä molemmilta aika heikko peli. Jotenkin täysin tunteetonta läpsyttelyä.