Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - JYP 28.1.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

hanhenkaula

Vakiokokoonpanossa
Miks väiski huudatti päätyä noin laiskasti? Ihankun olis 40 kuumetta ja varmaan ollutkin kun oli nin hyvä tänään

Gmoo

Luottopelaaja
Melkein. Mut molemmat pelasivat tänään muutenkin hyvät pelit. Annetaan posia silloin kun on paikka. Köntsä varsinkin karvasi tänään pirun tehokkaasti.
Kyllä, pelkästään posia molemmille tältä päivältä. Ei ollut mitenkään negatiiviseksi tarkoitettu tuo viesti.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Tästä poijjaat ja tytööt voi tulla jotain suurta vielä tänä keväänä mulla on semmoinen kutina!!
Mulla on kutissu siitä lähtien kun Hölö julkaistiin meille. Kutina on vain vahvistunut Hölön haastattelujen ja runkosarjan ottelujen myötä.

Etenkin kun näkee, millaisia pelitavallisia odotettuja Pelicansista tuttuja Hölön pelitavallisia muutoksia verrattuna edellisiin Ilveksiin kausiin Hölö on tuonut tullessaan.

Muuan Klingberg myöskin aiheuttanut isosti lisäkutinaa.
Maailman ihanin ruotsalainen vaikka on niitä muitakin ihania ruotsalaisia meillä.

Ilves-silloin-tällöin

Vakiokokoonpanossa
Mulla on kutissu siitä lähtien kun Hölö julkaistiin meille. Kutina on vain vahvistunut Hölön haastattelujen ja runkosarjan ottelujen myötä.

Etenkin kun näkee, millaisia pelitavallisia odotettuja Pelicansista tuttuja Hölön pelitavallisia muutoksia verrattuna edellisiin Ilveksiin kausiin Hölö on tuonut tullessaan.

Muuan Klingberg myöskin aiheuttanut isosti lisäkutinaa.
Maailman ihanin ruotsalainen vaikka on niitä muitakin ihania ruotsalaisia meillä.
Juuri tämä, mulla ei ole koskaan ollut tämmöistä kutinaa Ilveksestä mitä tällä kaudella. Onhan tässä jo 36v seurattu tämän ihanan seuran edes ottamuksia. Mutta ei jinxsata liikaa ollaan hiljaa niin keväällä kiitos seisoo :D :)

Status
Viestiketju on suljettu.