Lisää yvtä Hyi helvetti Niku
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 286 6 Tammikuu 2024 #202 Voisko joku sanoo Lesille et pakit ei lauo yvllä, tää on jo kaks pelii putkeen...
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 205 6 Tammikuu 2024 #203 Ylivoimaa. Dumarin käsi ei noussut kun itse tilanne tapahtui vaan vasta sen jälkeen kun Suomi alkoi kasvoja pitelemään. 2+2 Nikulle.
Ylivoimaa. Dumarin käsi ei noussut kun itse tilanne tapahtui vaan vasta sen jälkeen kun Suomi alkoi kasvoja pitelemään. 2+2 Nikulle.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 2 621 6 Tammikuu 2024 #206 Valmennus on näemmä kuunnellut minua ylivoiman suhteen, kun nyt haetaan pitkiä levetyksiä molemmilla viisikolla. Alivoimaa voisin antaa ohjeeksi jatkuvan eläimellisen paineen. Jos päästetään maali, niin päästetään ainakin taistellen.
Valmennus on näemmä kuunnellut minua ylivoiman suhteen, kun nyt haetaan pitkiä levetyksiä molemmilla viisikolla. Alivoimaa voisin antaa ohjeeksi jatkuvan eläimellisen paineen. Jos päästetään maali, niin päästetään ainakin taistellen.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 434 6 Tammikuu 2024 #207 Stransky on taitava kuin mikä, mutta ylivoimalla menee aivan liikaa hieromiseksi. Peli pysähtyy aina kun hänellä on kiekko.
Stransky on taitava kuin mikä, mutta ylivoimalla menee aivan liikaa hieromiseksi. Peli pysähtyy aina kun hänellä on kiekko.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 180 6 Tammikuu 2024 #209 Iksalla kohta taas helähtää. Kolme pölyjen pyyhkimistä, ohi, logoon, yksi läpiajo ja sitten taas helähtää.
Iksalla kohta taas helähtää. Kolme pölyjen pyyhkimistä, ohi, logoon, yksi läpiajo ja sitten taas helähtää.
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 409 6 Tammikuu 2024 #210 Nyt ois aikaa helpottaa sitä maalinteon tuskaa
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 205 6 Tammikuu 2024 #211 Eipä tämä Jypinkää av kauhean aktiivista ole.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 884 6 Tammikuu 2024 #212 Kakkosyvstä näkee, että idea on todella vähissä. Kaikki kestää.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 3 884 6 Tammikuu 2024 #215 Vittu että sapettaa tuo huolimaton syöttely. Hirveä tuska pelissä, ja helpotkin syötöt huonolla keskittymisellä aivan seinille.
Vittu että sapettaa tuo huolimaton syöttely. Hirveä tuska pelissä, ja helpotkin syötöt huonolla keskittymisellä aivan seinille.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 838 6 Tammikuu 2024 #216 Voisikohan ykkösyv ottaa myös mallia että miltä puolelta kannattaisi pyörittää
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 205 6 Tammikuu 2024 #218 Kyllä tuon Könösen voisi pitää tossa maalilla myös jatkossa. Hyvää möyrimistä ja maskipelaamista.
Matoash Luottopelaaja Viestejä 4 963 6 Tammikuu 2024 #219 Mikä pitkä tää oli ku jyppiläinen osu keskellä kiekkoon?
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 174 6 Tammikuu 2024 #220 Kyllä olis pitänyt yks tehdä tohon.