Mä kokeilisin Könöstä tuossa. Stransky ja Kodytek pelaa molemmat todella hyvin, niin Juuso voisi löytää peli-iloa tuossa. Voisi tehdä ihan hyvää muutenkin tuossa rouhimassa tilaa Stranskylle. Mese on saanut nyt kokeilla tuossa muuten tulikuumassa ketjussa vaikka kuinka kauan.Voisiko Meskasen vaihtaa tuosta johonkin toiseen? Stransky ja Kodytek kärsii, kun ei Mese nyt ole ihan kunnossa tai jotain... Voisiko siihen joku vaikka Suomi mennä niin ehkä saisi jotain
Jos osaston capo näkis tän, laulettaisko?Edes yksi maali vaan
(Sävel: Polkupyörä)
Edes yksi, edes yksi,
edes yksi maali vaan
Laulan sulle ikuisesti,
vaikka turpaan tulee taas
On laulettu kuule aika monta kertaa.Jos osaston capo näkis tän, laulettaisko?
Niin huomennahan on lepoetu vielä puolella. Kärpät kun pelasi tänään ja Ilves ei.Kolmanteen erään vaan kättelemään ja huomista kohti.
Pääsee joukkueet valmistaumaan huomiseen ja yleisö kotiin.
No enpä tiiä. Ainoo mikä harmittaa niin maksava yleisö kun viides erä kotona ilman maaleja. Jokainen joukkue pitää keväällä voittaa jos kannua haluaa nostaa ja se on ihan sama kuka tulee vastaan kunhan Ilves on vain 6 parhaan joukossa.On täällä isompiakin haasteita kun märkä-simon kommentit
Juu enhän mä sitä kiistänyt. Mutta Ilves on ihan älyttömässä peliruuhkassa juuri nyt. Siihen päälle EHT-pelit jne missä on ollut meiltä porukkaa niin rasitus on ihan älytön. Tästä Pendo puhui myös.Mennään taas tuloksien taakse. Onhan tasoerä ihan hemmetinmoinen. Kärpät oli edellisellä visiitillään aivan yhtä ylivoimainen ja pelikin oli aivan samanlaista. Kärpät on kokenut kyllä upean muodonmuutoksen Marjamäen ajoista. On ehdottomasti mestaruustaistossa.
Älkäähän nyt mihinkään katoilko!Tässä ei ole väsymyksestä kiinni pätkääkään, ongelmat muualla.
Veikkaan vahvasti penkin takustaa.
Jos minä lupaan kadota foorumilta jos pelataan finaaleissa, niin ketkä kaikki lupaa vastavuoroisesti kadota jos ei siellä pelata?
9 torjuntaa on saatu vastustajan veskarille, tuo on kotikentällä kyllä ihan vitun vähän..