Emmett_Brown
Luottopelaaja
Kärpät purkaa av:lla: ja looistava purku. Ilves purkaa av:lla: Ilves luopuu kiekosta nopeasti.
Töh täh? Eipä mennyt. Miksi omat puolustajat ei aina tästä lähtien taklaisi vastustan maskipelaajaa maalivahtia päin, jolloin saadaan aina peli poikki, ja ei tule maalia?Ihan oikein meni kyllä tällä kertaa.
Ja nehän kantaa sen aina helvetin hyvin.Minun mielestä hyvä -antaa enemmän vastuuta tuomareille.
Se kontakti Kivistön kanssa oli niin mitätön ettei sen perusteella voi Tuulola osua veskariin. Ihan itse liikkui Blomqvistia päin.Töh täh? Eipä mennyt. Miksi omat puolustajat ei aina tästä lähtien taklaisi vastustan maskipelaajaa maalivahtia päin, jolloin saadaan aina peli poikki, ja ei tule maalia?
Kuuluu kiekkoon.Ja nehän kantaa sen aina helvetin hyvin.
Se kontakti Kivistön kanssa oli niin mitätön ettei sen perusteella voi Tuulola osua veskariin. Ihan itse liikkui Blomqvistia päin.
Se häirintä katottiin videolta jo ennen Ilveksen haastoa. Mitä helvettiä Myrrä luuli, et tuomarit muka muuttais mieltä, kun nähny jo kerran tilanteen videolta + tilannehuoneen mielipiteen kuullu jo tuomarit ennen haastoa?
Näillä säännöillä idioottimainen päätös
Käsittääkseni riittää jos vaikuttaa mitenkään veskarin torjuntatyöskentelyyn eli esim. horjahtaa pikkasenOliko toisaalta kontakti Blomqvistiin niin iso että se esti Blomqvistia torjumasta? Vai estikö torjunnan ihan itse suoritettu kuoleva joutsen? Noh eteenpäin.