4-2 Haapala, Anttila, Lancaster ja tyhjiin JooIkonen
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 492 30 Maaliskuu 2022 #41 4-2 Haapala, Anttila, Lancaster ja tyhjiin JooIkonen
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 856 30 Maaliskuu 2022 #43 Pelinalushaastatteluissa Marjukka otti taas jäähyt puheeksi. Hyvä vaan, että keskittyvät edelleen niihin.
Pelinalushaastatteluissa Marjukka otti taas jäähyt puheeksi. Hyvä vaan, että keskittyvät edelleen niihin.
Ilveksenmiäs Tähtipelaaja Viestejä 14 801 30 Maaliskuu 2022 #44 0-0 vielä.. Kärpät on aloittanut vahvasti siis...
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 023 30 Maaliskuu 2022 #46 Katsomomikit laitettu sitten juhlan kunniaks mutelle.
Ilveksenmiäs Tähtipelaaja Viestejä 14 801 30 Maaliskuu 2022 #47 17 sanoi: Telian kuva tulee jotenkin jäljessä? Laajenna klikkaamalla Ei kun ei Ilves ole tehnyt vielä maalia...
17 sanoi: Telian kuva tulee jotenkin jäljessä? Laajenna klikkaamalla Ei kun ei Ilves ole tehnyt vielä maalia...
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 30 Maaliskuu 2022 #50 17 sanoi: Telian kuva tulee jotenkin jäljessä? Laajenna klikkaamalla Ääniraita taitaa olla n 3min perässä.
17 sanoi: Telian kuva tulee jotenkin jäljessä? Laajenna klikkaamalla Ääniraita taitaa olla n 3min perässä.
kirppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 892 30 Maaliskuu 2022 #52 Liikaa ajetaan vastaa ja sitten kaks pelaajaa ulkona tilanteesta
17 Vakiokokoonpanossa Viestejä 850 30 Maaliskuu 2022 #53 Fleda sanoi: Ääniraita taitaa olla n 3min perässä. Laajenna klikkaamalla Saipahan syyn virittää kiakkoradion selostus päälle.
Fleda sanoi: Ääniraita taitaa olla n 3min perässä. Laajenna klikkaamalla Saipahan syyn virittää kiakkoradion selostus päälle.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 205 30 Maaliskuu 2022 #54 Päkkilä tais pudota alussa. Nyt näytti olevan kentällä.
Fleda Luonteeltani olen optimisti. Viestejä 1 961 30 Maaliskuu 2022 #56 Nyt tulee se pelätty munaravipaine. Katotaan kauan Kärppä jaksaa ja kuinka itse pystytään reagoimaan.
Nyt tulee se pelätty munaravipaine. Katotaan kauan Kärppä jaksaa ja kuinka itse pystytään reagoimaan.
Kisqar Luottopelaaja Viestejä 1 336 30 Maaliskuu 2022 #58 On kyllä tosi vaikea kuunnella tätä peliä millään äänillä halli äänetkin tuntuu olevan epäsynkassa.
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 837 30 Maaliskuu 2022 #59 Fleda sanoi: Nyt tulee se pelätty munaravipaine. Katotaan kauan Kärppä jaksaa ja kuinka itse pystytään reagoimaan. Laajenna klikkaamalla Kärpät tullu pelaan! Hieno juttu ettei sitä seisoskelua tartte kattoo. Voi olla Kärpät ihmeissään kun pitäisi yhtäkkiä muuttaa koko peli-idea.
Fleda sanoi: Nyt tulee se pelätty munaravipaine. Katotaan kauan Kärppä jaksaa ja kuinka itse pystytään reagoimaan. Laajenna klikkaamalla Kärpät tullu pelaan! Hieno juttu ettei sitä seisoskelua tartte kattoo. Voi olla Kärpät ihmeissään kun pitäisi yhtäkkiä muuttaa koko peli-idea.