On toi kuti tulinen.
Kodytek88 Luottopelaaja Viestejä 3 025 eilen klo 20:31 #445 Taas tuota Ohtamaalta tuttua "miehen pelaamista" (ei toki ollut Ohtamaa itse tällä kertaa). Eikö noista pitäisi jäähy nykysäännöillä viheltää?
Taas tuota Ohtamaalta tuttua "miehen pelaamista" (ei toki ollut Ohtamaa itse tällä kertaa). Eikö noista pitäisi jäähy nykysäännöillä viheltää?
LuikuriTattinen Luottopelaaja Viestejä 3 703 eilen klo 20:32 #447 Aina uskonu, Kärpät lopetti just hyvään aikaan pelaamisen
Asylum Luottopelaaja Viestejä 6 055 eilen klo 20:32 #448 Kodytek88 sanoi: Taas tuota Ohtamaalta tuttua "miehen pelaamista" (ei toki ollut Ohtamaa itse tällä kertaa). Eikö noista pitäisi jäähy nykysäännöillä viheltää? Laajenna klikkaamalla Ohtamaa on uusi Kukkonen.
Kodytek88 sanoi: Taas tuota Ohtamaalta tuttua "miehen pelaamista" (ei toki ollut Ohtamaa itse tällä kertaa). Eikö noista pitäisi jäähy nykysäännöillä viheltää? Laajenna klikkaamalla Ohtamaa on uusi Kukkonen.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 4 102 eilen klo 20:32 #449 3-0 asemasta tasoihin tällä rosterilla on jo aika hyvin! Ja parannettu nyt kokoajan. Asennekysymystä tämä paljon on!
3-0 asemasta tasoihin tällä rosterilla on jo aika hyvin! Ja parannettu nyt kokoajan. Asennekysymystä tämä paljon on!
Postipate Luottopelaaja Viestejä 2 110 eilen klo 20:32 #450 Jokanen vois pestä tän jälkeen suun saippualla, mukaan lukien minä, ketä oli jo heittämässä koko joukkuetta bussin alle ekassa erässä.
Jokanen vois pestä tän jälkeen suun saippualla, mukaan lukien minä, ketä oli jo heittämässä koko joukkuetta bussin alle ekassa erässä.
4ever1 Luottopelaaja Viestejä 2 117 eilen klo 20:32 #451 Löytyyhän se tekeminen, vielä (vähintään) yksi kiitos.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 849 eilen klo 20:32 #452 Rauno Repomies sanoi: Kärpät on kyllä antanut täysin tasoituksen lopetti pelaamisen ihan kokonaan. Otetaan vastaan! Laajenna klikkaamalla Ei haittaa -tulta munille!
Rauno Repomies sanoi: Kärpät on kyllä antanut täysin tasoituksen lopetti pelaamisen ihan kokonaan. Otetaan vastaan! Laajenna klikkaamalla Ei haittaa -tulta munille!
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 703 eilen klo 20:32 #453 Ja nyt se tunti sitten tullut korkea katkaisee pelin?
1mmanuel Vakiokokoonpanossa Viestejä 338 eilen klo 20:32 #454 ✋Käsi ylhäällä virheen merkiksi. Usko oli 0%. Vittu mikä taistelu
Nailon Vakiokokoonpanossa Viestejä 176 eilen klo 20:33 #455 On tämä jääkiekko vaan niin vahva momentum-peli, kuten tänäänkin näkyi. Vielä ehtii varsinaisella kirimään ohi!
On tämä jääkiekko vaan niin vahva momentum-peli, kuten tänäänkin näkyi. Vielä ehtii varsinaisella kirimään ohi!
Soho Tähtipelaaja Viestejä 21 420 eilen klo 20:33 #456 Kerran pitää päästää meidätkin yyveelle Rantala. Eikös?
Ipan pakki Vakiokokoonpanossa Viestejä 372 eilen klo 20:34 #458 Postipate sanoi: Jokanen vois pestä tän jälkeen suun saippualla, mukaan lukien minä, ketä oli jo heittämässä koko joukkuetta bussin alle ekassa erässä. Laajenna klikkaamalla Tämä
Postipate sanoi: Jokanen vois pestä tän jälkeen suun saippualla, mukaan lukien minä, ketä oli jo heittämässä koko joukkuetta bussin alle ekassa erässä. Laajenna klikkaamalla Tämä
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 4 102 eilen klo 20:34 #460 Kyllä sai taas Löökessä roikkua