RanskanIlves
Luottopelaaja
Clendening... huoh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso isoo kuvaa... ota historiaa mukaanOnhan siitä jo kaksi peliä, kun Tappara suli johtonsa KooKoota vastaan
Tappara on oikeastaan koko kauden johtanut PPG:llä sarjaa ja johti jossain kohtaa sarjaa aivan uskomattoman isolla erolla. Mä en tiedä miten sen nyt saa käännettyä taas tilanteeksi jossa Ilves sössii kalkkiviivoilla runkosarjan voiton?Näyttää kyllä ihan samalta miltä edelliskaudetkin. Kalkkiviivoilla liukuu käsistä.
Olen katsonut Tapparan pelejä tässä nyt vähän liikaakin ja yhtä surkeaa on se heidänkin tekeminen ja isossa kuvassa on täysin saman verran pisteitä 10 ja 15 pelin kuntopuntareissa.Katso isoo kuvaa... ota historiaa mukaan
Olispa taas Antti Tuisku konsertoimassaSaako kotiedun luovuttaa vastustajalle ennen sarjan alkua?
Sillä että se kuitenkin on ollut omissa käsissä. Tiedät itsekin.Tappara on oikeastaan koko kauden johtanut PPG:llä sarjaa ja johti jossain kohtaa sarjaa aivan uskomattoman isolla erolla. Mä en tiedä miten sen nyt saa käännettyä taas tilanteeksi jossa Ilves sössii kalkkiviivoilla runkosarjan voiton?
No onko heidän peli ollut huonoa viime vuosina kun tarvii alkaa pelaan?Olen katsonut Tapparan pelejä tässä nyt vähän liikaakin ja yhtä surkeaa on se heidänkin tekeminen ja isossa kuvassa on täysin saman verran pisteitä 10 ja 15 pelin kuntopuntareissa.
No voitetaan kaikki vieraissa niin kyllä me yksi neljästä kotona viedäänSaako nyt jo sanoa, että tämä kotipelaaminen pelottaa aivan saatanasti kun ollaan kotiedulla....![]()
Mitäs noilla on tekemistä tämän vuoden kanssa?No onko heidän peli ollut huonoa viime vuosina kun tarvii alkaa pelaan?