Siitä se taas lähtee!
RanskanIlves Luottopelaaja Viestejä 2 629 2 Maaliskuu 2024 #42 Kalevan Pallossa ei opetella näemmä pystyssä pysymistä luistimilla.
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 2 Maaliskuu 2024 #47 reiska sanoi: Siis mitä vittua? Mäenpää kaatui aivan täysin ja satavarmasti itse. Laajenna klikkaamalla Niin se SaiPankin pakki kaatui...
reiska sanoi: Siis mitä vittua? Mäenpää kaatui aivan täysin ja satavarmasti itse. Laajenna klikkaamalla Niin se SaiPankin pakki kaatui...
reiska Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 7 272 2 Maaliskuu 2024 #50 Dominaattori sanoi: Niin se SaiPankin pakki kaatui... Laajenna klikkaamalla Mulla ei kyllä kestä kasetti tähän hommaan. Ihan oikeasti kysyn voiko tuomaroinnista valittaa johonkin?!
Dominaattori sanoi: Niin se SaiPankin pakki kaatui... Laajenna klikkaamalla Mulla ei kyllä kestä kasetti tähän hommaan. Ihan oikeasti kysyn voiko tuomaroinnista valittaa johonkin?!
Ilveksenmiäs Tähtipelaaja Viestejä 14 705 2 Maaliskuu 2024 #51 No no.. tuomareille työrauha. Ei saa torua.
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 182 2 Maaliskuu 2024 #52 Tämmöiset voi ratkaista vaikka kokonaisia sarjoja playoffeissa… Ei näin.
jamengine Rivipelaaja Viestejä 61 2 Maaliskuu 2024 #53 Ai nykyään saa jäähyn et seisookin vieres kun joku kaatuu...
RanskanIlves Luottopelaaja Viestejä 2 629 2 Maaliskuu 2024 #54 LATVALA! edit: Ode otti korvauksia tyhjästä tulleesta jäähystään.