Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On syytäkin.. kotipeli ja heikompi vastustaja.No ohan tää parempaa peli,kun lauantaina
Taputtihan se kummiskin perään...Aikalisä ja Pendolta tuskin tuli painokelposta tekstiä tolla aikalisällä.
Ja ihan aiheestaVaikka tää jotenkin onnistuttaisiin kääntämään voitoksi, mä veikkaan että Ilves julistetaan lähipäivinä "kriisijoukkueeksi".
On jo!Vaikka tää jotenkin onnistuttaisiin kääntämään voitoksi, mä veikkaan että Ilves julistetaan lähipäivinä "kriisijoukkueeksi".
Joo kyllä,kavereilla kauhee yritys päällä, mutta menevät kentällä kuin päättömät kanat. Onko Ipalla mitää perustaktiikkaa, tuntuu että jätkät ei tiedä yhtään miten tuolla pitäis pelata!!!!!!Ei näitä yrityksen puutteesta voi syyttää. Kaikki on pelissä, mutta ei tässä järkeä ole pätkääkään.
TottaLatvala sohii leftin mailalla![]()
Sarkasmia, mutta taitaa meitin koutsi ite olla pitkälti syypää pelin tasoon.No eiks se nyt oo valmentajan tehtävä? Vai odotatko, että Pennanen laittaa varusteet nopeesti päälle ja hyppää itse jäälle?