King Marek
Vakiokokoonpanossa
Ei tämä Kalpa mikään mestaruusjoukkue tule olemaan, tämä peli on ihan voitettavissa.
Voi olla, mutta aivan perseestähän se linja jälleen on ollut.Kyllä tänään tuomarilinja on suosinut enemmän Ilvestä.
Rauta on aloitusmiehiä.Johdetaan aloituksia 17-13
Rautanen täydet 100 pinnaa, ottanut tosin vain yhden aloituksen.
Ilves on parhaimmillaan paljon fyysisempi kuin Kalpa. Sillä voitettiin edellinenkin peli. Tässä erässä jo tylsytettiin kaverin draivia hyvällä jatkopaineella ja tilanteiden loppuun ajamisella. Ilves on haistanut veren, nyt pitää painaa!Kalpalla kyllä liukkaita luistelijoita mutta ei onneks niin fyysinen kuten Lukko. Tämmösellä pelillä on pisteisiin säänssit.
Ei eläessään jneAlle kymmenen tuomarivirhettä on Rantalalta hyvä suoritus.
Ja minä päivänä se tulee?Alle kymmenen tuomarivirhettä on Rantalalta hyvä suoritus.
Voi olla, mutta aivan perseestähän se linja jälleen on ollut.
Olen samaa mieltä. Molemmissa erissä tiukemmalla linjalla oltaisiin istuttu vastustajaa enemmän.Kyllä tänään tuomarilinja on suosinut enemmän Ilvestä.
En tiedä. En ole milloinkaan nähnyt vielä. Rantalan tapaan Kalpa saa seuraavan järjettömän heppoisen jäähyn hyvittelynä. Toisaalta kolmannessa erässä Rantalan pilli menee yleensä syvälle taskuun.Ja minä päivänä se tulee?
Nojoo, kai toiki joskus onnistuu.
Ja tasoittelut.Ei puhalleta ku kuolleet.. ehkä.