bxl-man
Share Ilves #18
HalutaanNyt pitäisi jonkun pistää vähän tunnetta peliin kopissa. HALUATTEKO VITTU LOMILLE VAI TAISTELLA MESTARUUDESTA SAATANA!!!?
HalutaanNyt pitäisi jonkun pistää vähän tunnetta peliin kopissa. HALUATTEKO VITTU LOMILLE VAI TAISTELLA MESTARUUDESTA SAATANA!!!?
Jossain tuotteissa on 100 päivän palautus oikeus jos pakettia ei avattu.Näen vielä monta viikkoa painajaista skenaariosta, jossa maajoukkue tulee järkiinsä, peruu Speden palkkauksen ja mestarivalmentaja jääkin tänne.
Ilveksessä ei ole ketään helvetin hyvää!Päkkilä ollut helvetin hyvä. Harmi jos viimeinen peli Ipassa
Olisi metkaa lukea palstaa jos pennaska olisikin vielä ensi kauden.
Maanantaina menen töihin joka tapauksessa Ilveshuppari päällä.. ei se yhdestä Kalpa-sarjasta kiinni ole.
Ei varmasti ole, samaa paskaa se onMielenkiintoista nähdä tuo erän alun ylivoima. Onko tehty mitään muutoksia ja reagointeja vrt. aikaisempiin peliin?
Ei.Mielenkiintoista nähdä tuo erän alun ylivoima. Onko tehty mitään muutoksia ja reagointeja vrt. aikaisempiin peliin?
Mitään tärkeää emme menetä. Illan hienoin uutinen.OK nyt riitti. Ilves-hockey Oy saa mun puolesta mennä konkurssiin. Mulle tää firma on kuollut. Ylläpito saa poistaa käyttäjätilini, mieluummin heti. Itse sitä ei kai pysty poistamaan. Jaksuja kaikille
Kyllä kestää pitkälle ensi kautta ennen kuin takaisin tulen2-4 tilanteessa likka totesi, että ”lähdetään ja tullaan sitten taas ensi kaudella”
Aika moni muu tuli samaan tulokseen
Tai kannattajien Via Dolorosa kulkue jäälle, Tillu ja Jalo hakkaisi raipalla selkään vaihtoaitiostaTähän erätauolle olisi sopinut koko joukkue liukumaan pingviiniliukua kentän päästä päähän. Siihen taustalle soimaan Dirlandaa.
Nyt on nähty että pelitavan uusiuduttava, vsi nouseeko pelaajabudjetti paljonkin?Ilveksessä ei ole ketään helvetin hyvää!
Mitä enemmän joukkue uusiutuu, sitä parempi.