Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - KalPa 31.1.2026

Onneksi tuo katsomo sai voiton tänään ja vielä varsin tyylillä!

Tuo Rapid Wien X Ilves lippu on kyllä komea. Aina kaunis muistella sitä Wienin iltaa.

Sport pelin ketjussa kyseenalaistin KalPan hypetystä ja sanoin ettei se mitään ihmeitä ollut esittänyt, josta kyllä monikin otti nokkiinsa. Sen jälkeen 2 JA tappiota ja turpaan invaasion edessä:).

Maikkarin kiekkoraati ylisti kalpaa yli kaiken. Nähtiin kuopijon maaleja yllin kyllin.

Nyt voikin sanoa, että Ipa nollasi kiekkoraadin. Ai että olen ainakin 2-kertaa tyytyväisempi.

Mutta… Voitosta, pisteistä, hyvästä pelistä, upeasta katsomosta ja kannattajista,… kaikesta huolimatta:
On ikävä Opaa. Ratkaisijoita ja järjestelijöitä tarvitaan. Lööke ja ykkönen yksin ei voi pelejä ratkaista!

Mutta… Voitosta, pisteistä, hyvästä pelistä, upeasta katsomosta ja kannattajista,… kaikesta huolimatta:
On ikävä Opaa. Ratkaisijoita ja järjestelijöitä tarvitaan. Lööke ja ykkönen yksin ei voi pelejä ratkaista!
Sekä huippuvireistä maalivahtia. Tässäkin pelissä suorastaan huokui Pavlatin epävarmuus ja osittain tuuri piti maalit poissa.

Täytyy kyllä sanoa, että Hartikainen on kova äijä. Paremmalla tuurilla olisi eilen laittanut pari komeaa häkkiä.

Voi olla, että en ole nähnyt niitä huippuja. Jo eilisellä touhulla oli selvästi joukkueiden vaarallisin kaveri.
Ehkä KalPan vaarallisin, mutta jos verrataan keneen tahansa meidän ykkösestä niin näytti siltä kun olisi pelannut väärässä sarjassa.

Olen nähnyt meinaan ihan oikeesti tällä kaudella niitäkin pelejä Hartikaiselta, että on käytännössä tehnyt mitä tahansa siellä kentällä.

Eilinen oli huonointa Hartikaista mitä olen tällä kaudella nähnyt ja vielä aika suurella erolla.

Joo Härski oli eilen kyllä ihan poikanen. Täysin ylihypetetty pelaaja toki muutenkin mielestäni.
Huvittavaa kun saa pelata omilla säännöillä.

Takaisin