Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - KalPa 5.3.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

Seteri

Luottopelaaja
Screenshot_20250305-132819 (1).png

Seteri

Luottopelaaja
Saikkutuvalta olis ollu mukava nähdä tervehtyneitä kokoonpanoon hyökkäyksen osalta.

Kaukofani

Luottopelaaja
4-2
Joku vähän grillaan Currya, niin sillä menee pata jumiin.

Uskaltaskohan sitä lähteä paikalle? Tällä kaudella kaikki pelit, mitä oon päässyt Areenalle kattoon, on ollu enemmän tai vähemmän karseita. Is it just me?
Kos Olssonin noutaja vois ottaa Currynkin noudettavien listalle…

Kaukofani

Luottopelaaja
Tuli tuossa vilkuiltua miten liput käynyt kaupaksi. Helvetti sentään kun oli paljon väriä kartalla. Hävetkää saatana nyt ratkotaan runkosarjan voittoo…

Nuhapumppu

Vakiokokoonpanossa
Tuli tuossa vilkuiltua miten liput käynyt kaupaksi. Helvetti sentään kun oli paljon väriä kartalla. Hävetkää saatana nyt ratkotaan runkosarjan voittoo…
Itse näin etäkannattajana menossa pitkästä aikaa hallille. Kyllä meinasi taas sydän jättää pari lyöntiä välistä kun katsoi noita lippujen hintoja. Onneksi olen Tampereen OP:n asiakas niin sain sentään ostettua edullisemmin.

No, joka tapauksessa hiihtoloma on ohi ja keskiviikon peli niin joillekin saattanut se budjettiin menevä ottelu olla viime viikolla.

Hintoja alemmaksi näihin viikkopeleihin niin ehkä kauppa kävisi!

1mmanuel

Luottopelaaja
3-2

Utunen, Mäntykivi ja Bau

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viime viikon molemmissa arkipeleissä yli 10k yleisö. Nyt on hiihtolomat ohi, että ihan kohtalainen arkipeli yleisömäärä saadaan varmasti.

ilvesperhe

Luottopelaaja
Ei s..tana, on se lährettävä ontuun kohti hallia ja peliä kattomaan. Koittakaa voittaa eres maalilla, vaikka 2-1.

ilvesperhe

Luottopelaaja
Itse näin etäkannattajana menossa pitkästä aikaa hallille. Kyllä meinasi taas sydän jättää pari lyöntiä välistä kun katsoi noita lippujen hintoja. Onneksi olen Tampereen OP:n asiakas niin sain sentään ostettua edullisemmin.

No, joka tapauksessa hiihtoloma on ohi ja keskiviikon peli niin joillekin saattanut se budjettiin menevä ottelu olla viime viikolla.

Hintoja alemmaksi näihin viikkopeleihin niin ehkä kauppa kävisi!
Nää on aina vaikeita yhtälöitä, myydäänkö 10 000 lippua/1€ vai 5 000lippia/2€ kappale, saman verran kassa kilisee. Ja jos joka peliin myytäs suurella alella lippuja, vois kausarin ostamisen mielekkyys kärsiä. Hinnottelu on aina tasapainoilua. Mutta jotain viime minuuttien kampanjoita vois joskus olla, kun haliin kulmille kyttään niin vaikka klo 18:10 alkaen myytäs paikka kun paikka hintaan x€. Nymmä lähren peliin.

Vamuli Sainionpää

Vakiokokoonpanossa
Hieman ehkä omaan korvaan kuulosti Könönen pettyneeltä omaan rooliinsa. Ehkä myös omaan tekemiseensä. Mielestäni peli kuitenkin on pitkin kautta parantunut kun roolikin on Tampereella Kuopioon verrattuna muuttunut.

Ilves

Luottopelaaja
MAALIA ILVES!!!!!!!!!!

Status
Viestiketju on suljettu.