Oli kyllä hieno maali!
toskala Luottopelaaja Viestejä 9 335 6 Helmikuu 2021 #44 Koskas Ilves muuten viimeksi on tehnyt maalin avauserässä?
Seisomisurheilu Luottopelaaja Viestejä 2 440 6 Helmikuu 2021 #45 No niin lämmittämään mestaruussaunaa
Vasen pakki Vakiokokoonpanossa Viestejä 618 6 Helmikuu 2021 #46 Näköjään Salmelan kultainen kosketus toimii myös polvenkorkusena lättynä kulmaan ja siitä aukee peli kun Kalpan nelikko lähtee säntäilemään. Maistuu!
Näköjään Salmelan kultainen kosketus toimii myös polvenkorkusena lättynä kulmaan ja siitä aukee peli kun Kalpan nelikko lähtee säntäilemään. Maistuu!
Jaska72 Vakiokokoonpanossa Viestejä 590 6 Helmikuu 2021 #47 Mitä Meselle on tapahtunut viimeisen kolmen pelin aikana? Ollut joukkueen paras pelaaja aika pitkän koomailun jälkeen. Hyvä et alkaa homma toimia.
Mitä Meselle on tapahtunut viimeisen kolmen pelin aikana? Ollut joukkueen paras pelaaja aika pitkän koomailun jälkeen. Hyvä et alkaa homma toimia.
Zerofan Luottopelaaja Viestejä 3 269 6 Helmikuu 2021 #50 Maccelli jakaa taas todella vaarallisia syöttöjä
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 545 6 Helmikuu 2021 #51 Maccelli olisi kyllä hyvä heittää vilttiin pariksi peliksi. Aivan saatanan surkeaa suorittamista.
Pika1 Luottopelaaja Viestejä 2 837 6 Helmikuu 2021 #52 Siellähän alkaa jalat ja kiekko liikkumaan ihan erilailla.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 474 6 Helmikuu 2021 #53 Asylum sanoi: Maccelli olisi kyllä hyvä heittää vilttiin pariksi peliksi. Aivan saatanan surkeaa suorittamista. Laajenna klikkaamalla Olen kyllä aivan eri mieltä. Tällä hetkellä Ilves hengittää tämän maistron avuilla.
Asylum sanoi: Maccelli olisi kyllä hyvä heittää vilttiin pariksi peliksi. Aivan saatanan surkeaa suorittamista. Laajenna klikkaamalla Olen kyllä aivan eri mieltä. Tällä hetkellä Ilves hengittää tämän maistron avuilla.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 545 6 Helmikuu 2021 #54 Ipa72 sanoi: Olen kyllä aivan eri mieltä. Tällä hetkellä Ilves hengittää tämän maistron avuilla. Laajenna klikkaamalla Höpöhöpö. Tuossakin juuri vaihto, jossa kaksi kertaa antoi paskan syötön ja pyörittiin omissa koko vaihto.
Ipa72 sanoi: Olen kyllä aivan eri mieltä. Tällä hetkellä Ilves hengittää tämän maistron avuilla. Laajenna klikkaamalla Höpöhöpö. Tuossakin juuri vaihto, jossa kaksi kertaa antoi paskan syötön ja pyörittiin omissa koko vaihto.
bxl-man Share Ilves #18 Viestejä 2 273 6 Helmikuu 2021 #55 Pika1 sanoi: Siellähän alkaa jalat ja kiekko liikkumaan ihan erilailla. Laajenna klikkaamalla Ettei vaan kummiskin ole ollut se reenijumi päällä....
Pika1 sanoi: Siellähän alkaa jalat ja kiekko liikkumaan ihan erilailla. Laajenna klikkaamalla Ettei vaan kummiskin ole ollut se reenijumi päällä....
Yohan Luottopelaaja Viestejä 1 646 6 Helmikuu 2021 #56 Airolalla usein suuria vaikeuksia pelinavaamisen kanssa. Syötöt ja etenkin niiden ajoitus vähän mitä sattuu.
Airolalla usein suuria vaikeuksia pelinavaamisen kanssa. Syötöt ja etenkin niiden ajoitus vähän mitä sattuu.