IhanJuniori
Junioripelaaja
Tässä pelissä nyt tälläin äkkiä ajateltuna hyvää.
-Tikka
-Airola
-Malek
-Tikka
-Airola
-Malek
Ot, mutta Tikkakin on ensimmäiset pelit pelikiellossa...Mänty ja Konna puuttuivatkin jo.
Mutta ei paniikkia, sillä Tikka on niin hyvä, että voidaan lähteä yhdellä sentterillä kauteen!
"kova koovee kookoo" hakekaa nyt joku tältä selostajalta olut tuoppi pois.
Hyvä Joona!
Kuka muuten toimi tänään Ilveksen kapteenina? Ikonen ainakin A. Virtanen?
Tässä pelissä nyt tälläin äkkiä ajateltuna hyvää.
-Tikka
-Airola
-Malek
Ikonen oli kauttaaltaan paras hyökkääjä.
Eihän ole?Ot, mutta Tikkakin on ensimmäiset pelit pelikiellossa...
Tikka oli C.Hyvä Joona!
Ikonen on mun mielestä melkein aina. Vaikka johonkin on hieman hukkuneet tehot. Onneksi Joonaa ei pisteillä mitata.Ikonen oli kauttaaltaan paras hyökkääjä.
Hyvä Joona!
Surkea esitys, KooKoo palasi ensimmäisen pelin ja meillä jo kaksi alla joten pelituntuma olisi pitänyt näkyä.
Joonalle ton onistumisen soi!!!
Ahaa.
Musta esitys meni kokoonpanoon nähden positiivisen puolelle.
Olisiko samta mielipide ollut jos olisi ollut Ilveksen ensimmäinen peli vai kirjoitettu että ei oikein lähde kun eka peli?
Mun mielestä kauden alussa pelituntuman markitys on kokoonpanoon nähden suurempi ja sitten kauden edetessä materiaalin etu tulee esiin.
Oliko muuten Czuczman pelin loppupuolella kentällä enää ollenkaan? Yritin kolmannessa erässä metsästää häntä katseella, mutta en onnistunut bongaamaan kertaakaan. Alkupelistä kyllä näkyi.Itse en ole edes huomannut miestä kentällä ainakaan hyökkäyspäässä.
Oliko muuten Czuczman pelin loppupuolella kentällä enää ollenkaan? Yritin kolmannessa erässä metsästää häntä katseella, mutta en onnistunut bongaamaan kertaakaan. Alkupelistä kyllä näkyi.
Vikaa voi olla toki omassakin havaintokyvyssä, mutta onko niin, että Czuczmankin lopetti pelin ennen aikojaan?