Potkulta näytti
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 838 20 Joulukuu 2022 #184 Ilves sanoi: Selkeä potkumaali. Laajenna klikkaamalla Malek taisi potkaista itse sisään loppujen lopuksi.
Ilves sanoi: Selkeä potkumaali. Laajenna klikkaamalla Malek taisi potkaista itse sisään loppujen lopuksi.
Pantterin Pensselit Luottopelaaja Viestejä 1 271 20 Joulukuu 2022 #185 Eikö toi nyt ollut päivänselvä sisäsyrjäpotku
pelikirja Luottopelaaja Viestejä 4 997 20 Joulukuu 2022 #186 Potki Kookoo sisään.Tonko ne sit hyväksyy
jäämies-70 Luottopelaaja Viestejä 5 854 20 Joulukuu 2022 #188 Nätti sisäsyrjä, harmi että Malek jatkoi maaliin itse.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 205 20 Joulukuu 2022 #189 Potkasee kyllä aika selvästi. Ohuehko kontakti molkeen. E. Maali, ei voi mittään
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 174 20 Joulukuu 2022 #191 Malek päätti tehdä Siikoset ja potkia itse vielä kiekon rysään
Kreivi Brad Sjöblom Vakiokokoonpanossa Viestejä 340 20 Joulukuu 2022 #193 Miten sääntö tai tulkinto menee? Jos potkaisee kohti maalia ja torjuessa osuu molariin ja menee silti maaliin?
Miten sääntö tai tulkinto menee? Jos potkaisee kohti maalia ja torjuessa osuu molariin ja menee silti maaliin?
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 409 20 Joulukuu 2022 #195 Semmone potkuliru. Kai ne katto että Malek laitto sen ite sisää. No, eteenpäin.
Asylum Luottopelaaja Viestejä 5 544 20 Joulukuu 2022 #196 Kreivi Brad Sjöblom sanoi: Miten sääntö tai tulkinto menee? Jos potkaisee kohti maalia ja torjuessa osuu molariin ja menee silti maaliin? Laajenna klikkaamalla Ei silloin hyväksytä. Nythän Malek itse kääntyessään tökkää sen luistimella maaliin, niin hyväksytään.
Kreivi Brad Sjöblom sanoi: Miten sääntö tai tulkinto menee? Jos potkaisee kohti maalia ja torjuessa osuu molariin ja menee silti maaliin? Laajenna klikkaamalla Ei silloin hyväksytä. Nythän Malek itse kääntyessään tökkää sen luistimella maaliin, niin hyväksytään.
KissaKala_ Luottopelaaja Viestejä 3 929 20 Joulukuu 2022 #197 Eihän Malekin potkulla pitäs olla väliä? Eikö potkun jälkeen pitäs olla niin, että se ei raukea edes kontaktista vastustajaan?
Eihän Malekin potkulla pitäs olla väliä? Eikö potkun jälkeen pitäs olla niin, että se ei raukea edes kontaktista vastustajaan?
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 294 20 Joulukuu 2022 #198 Toi olis ollut potku maali, mutta Malek itse laittoi kiekon omiin.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 838 20 Joulukuu 2022 #199 pelikirja sanoi: Sairasta,selvä potkumaali Laajenna klikkaamalla Ihan ok tuomio, eipä olisi tainnut mennä edes maaliviivalle asti ilman Malekin omaa jalkaa.
pelikirja sanoi: Sairasta,selvä potkumaali Laajenna klikkaamalla Ihan ok tuomio, eipä olisi tainnut mennä edes maaliviivalle asti ilman Malekin omaa jalkaa.