Sebok yritä edes
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 469 25 Helmikuu 2023 #182 Gmoo sanoi: Tillun ja osan foorumilaisten mielestä ei tarvittu maalintekijää, koska ollaan tehty eniten maaleja. Laajenna klikkaamalla Joo olen vängännyt tästä lokakuulta. Aina saanut paskaa niskaan.
Gmoo sanoi: Tillun ja osan foorumilaisten mielestä ei tarvittu maalintekijää, koska ollaan tehty eniten maaleja. Laajenna klikkaamalla Joo olen vängännyt tästä lokakuulta. Aina saanut paskaa niskaan.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 25 Helmikuu 2023 #183 Kyllä nyt hörpsäs.
Sid#87 Vakiokokoonpanossa Viestejä 766 25 Helmikuu 2023 #184 Ei yllätä.. kyllä tää joukkue osaa tasoonsa pudottaa viikon sisällä liigan kärkijoukkueesta mestis tasoon.
Ei yllätä.. kyllä tää joukkue osaa tasoonsa pudottaa viikon sisällä liigan kärkijoukkueesta mestis tasoon.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 25 Helmikuu 2023 #186 Ullatys! Tämä ei ainakaan helpota Ilveksen maalinteon vapautumista. En kyllä usko kolmeen tehtyyn kotimaaliin. Toivottavasti olen väärässä.
Ullatys! Tämä ei ainakaan helpota Ilveksen maalinteon vapautumista. En kyllä usko kolmeen tehtyyn kotimaaliin. Toivottavasti olen väärässä.
Riksamasa Vakiokokoonpanossa Viestejä 962 25 Helmikuu 2023 #187 RaipenLätty sanoi: Joo olen vängännyt tästä lokakuulta. Aina saanut paskaa niskaan. Laajenna klikkaamalla Täällä bingo! Eli samaa mieltä kanssasi!
RaipenLätty sanoi: Joo olen vängännyt tästä lokakuulta. Aina saanut paskaa niskaan. Laajenna klikkaamalla Täällä bingo! Eli samaa mieltä kanssasi!
Anttis Luottopelaaja Viestejä 2 773 25 Helmikuu 2023 #188 Tankkaajat tankkaa. Nyt sammuu TV ja seuranta foorumille
Lintu Luottopelaaja Viestejä 2 365 25 Helmikuu 2023 #189 Vähän turhan läheltä pääsi laukoon ja ilman kummempaa häirintää.
Mooses Vakiokokoonpanossa Viestejä 324 25 Helmikuu 2023 #190 Sebokilta naurettavaa puolustamista tuossa maalissa. Tuon lisäksi kävi häviämässä oman pään aloituksen jälleen kerran. Järkyttävällä tasolla on tuon miehen suorittaminen.
Sebokilta naurettavaa puolustamista tuossa maalissa. Tuon lisäksi kävi häviämässä oman pään aloituksen jälleen kerran. Järkyttävällä tasolla on tuon miehen suorittaminen.
Taiteilija Vakiokokoonpanossa Viestejä 915 25 Helmikuu 2023 #191 Soho sanoi: Sebök taas näennäisesti vähän puolusteli siinä. Laajenna klikkaamalla Oli pitkä vaihto alla
Soho sanoi: Sebök taas näennäisesti vähän puolusteli siinä. Laajenna klikkaamalla Oli pitkä vaihto alla
Etä-Ilves Luottopelaaja Viestejä 1 556 25 Helmikuu 2023 #192 Toivottavasti tämä Malekin säälistä peluuttaminen loppuu nyt tähän. Malek luiskaan ja ensi kaudeksi uutta, lahjakkaampaa yrittäjää.
Toivottavasti tämä Malekin säälistä peluuttaminen loppuu nyt tähän. Malek luiskaan ja ensi kaudeksi uutta, lahjakkaampaa yrittäjää.
ipa1970 Luottopelaaja Viestejä 9 154 25 Helmikuu 2023 #193 Vaikka puolustus pelannut viimekautta paremmin on myös tehty tasaviisikoin 50 maalia viimekautta vähemmän. Sanoisin että ei tarvitse ihmetellä.
Vaikka puolustus pelannut viimekautta paremmin on myös tehty tasaviisikoin 50 maalia viimekautta vähemmän. Sanoisin että ei tarvitse ihmetellä.
Paatelainen Luottopelaaja Viestejä 2 371 25 Helmikuu 2023 #194 Sebök on juuri niin paska kuin koko kauden on näyttänyt. Maailman flekmaattisin jätkä.
LuikuriTattinen Luottopelaaja Viestejä 3 595 25 Helmikuu 2023 #195 Hoover 2.0 Usko loppu, töllö kiinni ja alkaa nukkuun kuumepotilaana.
Henry78 Luottopelaaja Viestejä 2 354 25 Helmikuu 2023 #196 Sebök on omalla puolustusalueella täysi lapanen. Ei vittu mitä näennäis puolustamista taas kerran. Vikaan erään villaan samantien!
Sebök on omalla puolustusalueella täysi lapanen. Ei vittu mitä näennäis puolustamista taas kerran. Vikaan erään villaan samantien!
Pentti Annanen Luottopelaaja Viestejä 1 920 25 Helmikuu 2023 #197 Gmoo sanoi: Tillun ja osan foorumilaisten mielestä ei tarvittu maalintekijää, koska ollaan tehty eniten maaleja. Laajenna klikkaamalla Ja kuulemma Tapparan chl-leijuminen kuitattiin seuraavassa paikallisessa. Nää on näitä. Ja tietysti helpot 3 pistettä tänään.
Gmoo sanoi: Tillun ja osan foorumilaisten mielestä ei tarvittu maalintekijää, koska ollaan tehty eniten maaleja. Laajenna klikkaamalla Ja kuulemma Tapparan chl-leijuminen kuitattiin seuraavassa paikallisessa. Nää on näitä. Ja tietysti helpot 3 pistettä tänään.
bxl-man Share Ilves #18 Viestejä 2 191 25 Helmikuu 2023 #198 Anttis sanoi: Tankkaajat tankkaa. Nyt sammuu TV ja seuranta foorumille Laajenna klikkaamalla Juu, täältä saa paremman kuvan pelistä.
Anttis sanoi: Tankkaajat tankkaa. Nyt sammuu TV ja seuranta foorumille Laajenna klikkaamalla Juu, täältä saa paremman kuvan pelistä.
Riksamasa Vakiokokoonpanossa Viestejä 962 25 Helmikuu 2023 #199 Itse en olisi tänäänkään laittanut Malekkia maaliin.